מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.74
איכות 9.91
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רענן שקד, תל אביב.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות תאורה בתוך גבס.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בזמן קצר, בדק ביסודיות את התשתית הקיימת, התקין ספוטים חדשים בתוך גבס קיים והצליח להשחיל חוטים ותשתית לנקודות כמעט בלתי נגישות. מחיר טוב ביחס לכמות וזמן העבודה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור מולכו, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהזמינות, השירות, הכל ממש עשר בכל קטגוריה אפשרית. הוא אחלה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ני ביק, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדירה.
חוות דעת:
חיים היה מאוד נחמד, סבבה לגמרי, הבעיה בסוף לא הייתה קשורה אליו אבל היה אדיב, נחמד וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל אברהם, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מחדש של מכונת כביסה למערכת חשמל של דירה חדשה וניתוק של חוטי חשמל חשופים.
חוות דעת:
הגענו לדירה חדשה שמערכות החשמל בה היו קצת מעורפלות ולא רצינו להגיע למצב שאנחנו מחברים את מכונת הכביסה במקום לא ראוי. חיים הגיע אלינו בזמן, עשה עבודה מקצועית ביותר ודאג שהבעיה תיפתר בהקדם האפשרי. אנחנו מרוצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. תל אביב.
משוב: 22/09/2019
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוש דניאל דניאל, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
הכנה וחיבור החשמל לתלת פאזי.
חוות דעת:
בחור מקסים, מאיר פנים ומאוד נחמד. הוא ממש מקצועי ופשוט בסדר גמור. אני מרוצה מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר לוזון, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי וסידור הפחת.
חוות דעת:
היה מצוין! בעיקרון הייתי מרוצה ממהירות ההגעה שלו, מזה שהוא היה פנוי ומכך שטיפל בדברים בצורה מאוד מהירה ויעילה. הוא היה אדיב מאוד והשירות ממש ממש מצוין, מאוד התלהבנו ממנו. הייתה תקלה מאוד דחופה ובעייתית והוא ממש נרתם והיה מעולה. הפחת נפל והיה צריך לאתר את המעגל שעשה את הבעיות ולנתק אותו וזה קרה בגלל תקלה גדולה יותר שקרתה בבניין והוא מצא את זה מהר וטיפל ביעילות ובמקצועיות והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי והבה, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד! הוא הגיע מהרגע להרגע והיה ממש מצוין. עשה עבודה טובה, נתן שירות טוב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס פרי, תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי מסובך.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן שנקבע, חיפש ומצא את מקור הקצר שהיה מאד בעייתי, הביא ציוד כמה פעמים מהרכב, נישאר זמן רב עד לפתרון הבעיה, לקח מחיר הגון, הוא אדיב ומקצועי. ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Shlomia Azulay, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בחשמל.
חוות דעת:
10! היה סבבה, התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק