מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.32
זמנים 9.21
מחיר 9.13
איכות 9.60
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 74 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון איפרגן, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי ושטיפת צנרת.
חוות דעת:
עבודה בסדר גמור, הייתה איזו בעיה והוא חזר ותיקן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ולריה גלדס, פתח תקווה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במזגן רגיל.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מיורי! הוא הגיע בזמן ולפי הצורך הגיע פעם נוספת ולא עזב עד שתיקן את התקלה. הוא היה נחמד ומקצועי ועשה כל מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לפלר, פתח תקווה.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד מעבה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 4 כוח סוס, בדיקת כרטיס פיקוד מאייד, החלפת פיוז ובדיקת מנועי המאייד.
חוות דעת:
יורי היה אדיב, מקצועי ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי מגקוב, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקיון מזגן רצפתי.
חוות דעת:
יורי ביצע עבודה טובה מאוד, הוא אמין ומקצועי, היחס שלו מצוין והוא הגיע בזמן שקבענו. אני מודה לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חסיה קרמר, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה ממזגן רגיל של חברת אלקטרה עם 3.5 כח סוס.
חוות דעת:
היה מקסים ממש! הוא מאוד אמין, הגיע בזמן שקבענו מראש, היה נראה רציני, סמפטי. הוא הגיע לבדוק נזילה במזגן, בדיוק כשהגיע כמו חוק מרפי לא הייתה נזילה, אבל הוא נשאר לבדוק את המזגן, הסביר לי איך לנקות כדי לשמור על המזגן, לא רצה לקבל תשלום כי לא תיקן אבל הוא הרגיע אותנו לגבי התקלה אז אני התעקשתי ובסוף שילמתי לו. אמר שאני אדבר איתו אם התקלה חוזרת ואני שמחה שפניתי אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס דברן, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שלט של מזגן חברת פמילי.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא נחמד מאוד, אדיב, סבלני והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
מורן פרי, גבעת שמואל.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
יורי היה אמין, הזמינות שלו הייתה מאוד גבוהה ומגיע לו כל הכבוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי שקד, פתח תקווה.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז במזגן מרכזי גדול חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור, נחמד ומקצועי. הוא הגיע והסביר מה הולך לעשות. עשה עבודה טובה שלקחה לו יותר זמן ממה שציפה ולא לקח על זה מחיר נוסף, הוא ממש יצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן מנדל, פתח תקווה.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא היה נחמד, סובלני והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מישל פימא, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן ישן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ואני מרוצה מהעבודה שלו. הוא היה צריך לחזור שוב כי בפעם הראשונה לא עשה את העבודה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 74 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק