מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריה
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.83
מחיר 9.73
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדנה רוטמן, צור משה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במייבש מחברת WHIRLPOOL.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אריה היה מאוד נחמד וזמין. צילמתי והקלטתי לו את הבעיה, בהתחלה עלות העבודה הייתה גבוהה לטעמי אך בסוף הוא בא לקראתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה

אתי שני, קדימה-צורן.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בטיימר של תנור מסוג סאוטר.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה אלוני, צור משה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה נהדר וזריז! הגיע בזמן ועשה את העבודה. המייבש עובד מצוין. התרשמנו שהיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מדמוני, קדימה-צורן.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבה במכונת כביסה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה. הוא היה אמין, זריז, ניסה לעזור קודם הטלפון ורק לאחר מכן הגיע בפועל לתקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית גלבוע, קדימה-צורן.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות היה טוב! אמנם המליץ על החלפת מכונה ואמר שאין טעם לתקן, אבל היה נחמד ואדיב. שידר מקצועיות ואמינות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טלי קביליו, קדימה-צורן.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשאבת מים במדיח כלים חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה וחמוד ברמות על. הוא היה נורא נורא הגון והגיע לעשות את העבודה ולא סתם לקחת כסף. הייתי ממש מבסוטית עליו ואני אמליץ עליו. הוא נשאר לאחר העבודה לראות שהכל תקין והיה ממש נחמד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי נוביטרגר, קדימה-צורן.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הוגן ונעים והמחיר היה מאוד סביר. הוא תקתק עבודה, ישר הבין מה הבעיה וסידר דיי מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד מד, פרדסיה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בתנור אפייה של דה לונגי.
חוות דעת:
אריה היה בסדר גמור, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילה ארייב, קדימה-צורן.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
אריה הגיע לבית של ההורים שלי והם היו מאוד מרוצים. מבחינת יחס, זמנים והסברה על העבודה הכל היה מעולה :) מגיע לו 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס רחמן, קדימה-צורן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. אריה יותר ממאה אחוז! הוא איש מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1884 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק