מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריה
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.67
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טלי קביליו, קדימה-צורן.
אשרור: 26/02/2020
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשאבת מים במדיח כלים חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה וחמוד ברמות על. הוא היה נורא נורא הגון והגיע לעשות את העבודה ולא סתם לקחת כסף. הייתי ממש מבסוטית עליו ואני אמליץ עליו. הוא נשאר לאחר העבודה לראות שהכל תקין והיה ממש נחמד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור צורן-קדימה-פרדסיה

גיל ליבנה, קדימה-צורן.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הכל היה ממש טוב. הוא עשה בדיקה יסודית, היה כנה והוגן ואמר שחבל לתקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואב מרנץ, קדימה-צורן.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני למדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה את העבודה כמו שצריך, הגיע בזמן והחזיר את המדיח בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ברוך פינטו, קדימה-צורן.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
המים במדיח לא נוקזו בסוף ההדחה. תיאם מועד הגעה שהתאים לי מבחינת סדר היום. הסביר טלפונית מה יכולה להיות הבעיה והעלויות הכרוכות בפתרונה. הגיע בזמן שקבענו לאחר שנתן התראה טלפונית לפני הגעתו. זיהה את הבעיה במהירות, גוף זר שהפריע למשאבה להסתובב, ופתר אותה מיידית. לקח תשלום רק על הביקור, שכן לא נדרשו חלקי חילוף. היה אדיב, הסביר מה הוא עושה, עבד בצורה נקיה ומסודרת והשאיר את המטבח נקי בסיום העבודה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי גלזר, פרדסיה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ידית בדלת מייבש כביסה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מקצועי, עשה את העבודה מהר מאוד, המחיר סביר לדעתי, עדכן בסוף העבודה, אני מרוצה והמכונה עבודת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון פרייהייט, פרדסיה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
הכל היה נהדר! הוא הגיע בזמן והיה נחמד. הוא אפילו בדק גם את המייבש והיה עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה אלוני, צור משה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה נהדר וזריז! הגיע בזמן ועשה את העבודה. המייבש עובד מצוין. התרשמנו שהיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב שרייבר, פרדסיה.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תקלה במדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
הייתה לי תקלה במדיח שלא נכנסו אליו מים. הוא יעץ לי טלפונית ואמר לי מה לעשות וכך נפתרה הבעיה הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל פ. פרדסיה.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע כפי שקבענו, טיפול מאד מקצועי, אדיב מאד וללא לחץ של זמן. מפרט ומסביר מה התקלה ומה התיקון. המחיר סביר בהחלט לעבודה והחלק המקולקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתגר פז, קדימה-צורן.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקן תנור אפיה כולל החלפת גוף החימום של הטורבו.
חוות דעת:
היה מאה אחוז. הגיע בזמן. אמר כבר בטלפון כנראה מה התקלה והמחיר היה הוגן וגם התקלה תוקנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2052 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק