מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריה
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.68
איכות 9.87
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילה לוי, כפר סבא.
אשרור: 14/08/2020
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת קצר בתנור אפייה חברת קינג.
חוות דעת:
שירות יוצא מן הכלל! עשה הכל מהיר, הגיע בזמן כמו שאמר והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת קלמן, הוד השרון.
אשרור: 13/08/2020
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה של חברת דה דיטריך.
חוות דעת:
רק מחמאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר בן יעקב, כפר סבא.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנושא תקלה בתנור.
חוות דעת:
הוא סופר סופר מקסים! התקשרתי להתייעץ אם כדאי לי לתקן את התנור או לקנות חדש. הוא ידע לאבחן את התקלה דרך הטלפון בלי להסתכל, הסביר לי את עלות התיקון וייעץ לי להחליף. הוא היה מאוד הוגן, מקצועי בטירוף, ועזר לי מאוד. אדיב, ממש חמוד וכשתהיה לי תקלה הוא המספר הראשון שאצלצל אליו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמוטל צור, הוד השרון.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במייבש כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, הוא אמר לי בטלפון קודם לנסות לקנות חומר ניקוי של הצנרת, באמת קניתי וזה עבד, הבגדים יוצאים סבבה ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ל. כפר סבא.
אשרור: 10/08/2020
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוע לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! פתר לי טלפונית בעיה עם מדיח כלים ללא צורך בביקור מיותר או גביית תשלום. כל הכבוד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה דמבין, רעננה.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקן מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין! היה דייקן, אדיב ומקצועי. שמחנו להכירו. כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל רובינשטיין, רעננה.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תנור שלא עבד.
חוות דעת:
ממש ייעץ לי בטלפון בצורה מקצועית. אמר לי להזיז את התנור, לבדוק מאחורי המיקרוגל והראה לי שהבעייה בכלל בחשמל לא בתנור. הוא פשוט היה מקסים. אני הייתי מרוצה מאוד ואני ממליצה עליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ג. הוד השרון.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון שעון בתנור אפייה חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא בנאדם אדיב וחביב, דייקן בזמנים. היה צריך לבקר אצלי כמה פעמים עד שפתר את הבעייה של השעון. המחיר שלו היה בטווח המקובל, אם כי לא בחלק הנמוך שלו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ליפנר, כפר סבא.
אשרור: 26/07/2020
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי בעיה במדיח כלים.
חוות דעת:
דרך הטלפון הוא פתר לי את הבעיה! הוא היה אמין ונחמד. אני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמריהו ישכרר, הוד השרון.
אשרור: 26/07/2020
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
מעולה! אני מרוצה מהשירות, זאת פעם שניה שאני מזמין אותו. הוא ממש בסדר גמור, עשה את העבודה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק