מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.77
מחיר 9.52
איכות 9.69
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמנואל סריקוב, בת ים.
משוב: 08/04/2020
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג מיצובישי קולט שנת 96 שכלל החלפת אלטרנטור, סטרטר, מצבר, חגורות ועוד.
חוות דעת:
יואל היה בסדר, לא רע. הוא נחמד, קיבל אותי בזמן בשתי הפעמים שהגעתי אליו, הסביר על הכל ונתן שירות בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן גולדשמידט, ראשון לציון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מסוג יונדאי טוסון 2006.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור, עשה עבודה מקצועית והגיע בזמן. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון קוסובר, ראשון לציון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מסוג טויוטה יאריס שנת 2006.
חוות דעת:
היה אחלה. השירות היה מעולה, הוא נחמד מאוד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון קוסובר, ראשון לציון.
אשרור: 10/01/2019
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
החלפה של אלטרנטור ומצבר ברכב מסוג טויטה יאריס שנת 2006.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הוא זול, טוב, מהיר ומבין מה הוא עושה. הכל אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון נ. ראשון לציון.
אשרור: 18/04/2017
משוב: 13/01/2017
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור.
חוות דעת:
הוא נתן שרות טוב, מקצועי, מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. ח. רחובות.
משוב: 15/11/2017
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מחברת פג'ו 2005.
חוות דעת:
הגעתי למוסך בעקבות הביקורות הטובות פה לצורך החלפת אלטרנטור. המחיר שהתבקשתי לשלם היה גבוה לדעתי אבל לא יכולתי להמשיך לנסוע עם אלטרנטור תקול, אז שילמתי. אח"כ גיליתי שהמחיר אמור היה להיות נמוך יותר. כעבור שבועיים הרדיאטור שלי התחיל לנזול. הייתי בעיר אחרת וביקשתי עזרה ממישהו שאני מכיר. התברר שהרכבת האלטרנטור נעשתה בצורה לא מקצועית ואילץ אותי להחליפו. לזכותו יאמר כי הוא הודה בנזק שגרם, לחובתו - הסכים להחזיר לי רק מחצית מעלות התיקון. לאחר שבוע הוא שוב הרעיש והוחלף לאחד משופץ אבל אני חושב שאבחר להחליף לאלטרנטור חדש ולא לבזבז את הזמן אצלו.
איכות
1
מחיר
3
זמנים
8
יחס
7
3
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 03/05/2016
משוב: 02/02/2016
תיאור השירות:
תיקון אלטרנטור לרכב מסוג פג'ו פרטנר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור איתו סך הכל, הפתרון היה יחסית מהיר ונתן שירות בסדר. המחיר קצת יקר אבל בסדר. הוא עמד בזמנים, הוא סיים מתי שהוא אמר.
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ניסים משיח, גן יבנה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב ובדיקת לחץ תשתית הגז ברכב מסוג SUBARU IMPEZA.
חוות דעת:
המזגן ברכב לא קירר, יואל בחן שאין נזילות אבל הוא לא גילה דליפה. על פניו הוא היה בסדר גמור והגז מחזיק בינתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ביננבוים, ביצרון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. בדק, הסביר הכל בסבלנות. הציע שתי חלופות והתקין מה שביקשתי מהר ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שייכוורג, גדרה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 319 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק