מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.78
מחיר 9.48
איכות 9.66
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אדם נסיר, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון פתיחת חלון ביונדאי איי 30 שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ונחמד, המחיר היה בסדר ואני לחלוטין אחזור אליו במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
רפי גלץ, ראשון לציון.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי ברכב מאזדה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, קיבל אותי מהר, הסביר מה הוא עשה ונתן שירות מעולה. הוא אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני סנטקובסקי, ראשון לציון.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של חלון חשמלי ברכב מסוג רנו פלואנס שנת 2011.
חוות דעת:
בגדול עשה עבודה טובה. השארתי אצלו את האוטו ונראה שהוא מבין בנושא, ישר אמר מה התקלה ובצהריים הכל כבר היה מוכן. לקח מחיר סביר והגיוני לטיפול כזה לדעתי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ליטבק, ראשון לציון.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי ברכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2013.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, קיבל אותי ועשה את הכל טוב והיה נחמד. גבה ממני מחיר זול יותר מהאחרים שדיברתי איתם ובאמת היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו חצבני, ראשון לציון.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע של חלון נהג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בסדר גמור, אמין, אדיב, מהיר, נח מאד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון לבנזון קונינין, ראשון לציון.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של חלון חשמלי אחורי ברכב מסוג קיה פיקנטו 2014.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה ממש מרוצה ענה לי על שאלות והיה מאוד זמין. נתן לי חלופה טובה והרבה יותר זולה, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד א. ראשון לציון.
משוב: 23/04/2018
תיאור השירות:
תיקון של חלון חשמל ברכב מסוג סיטרואן C4.
חוות דעת:
העבודה הייתה בסדר גמור, אני מרוצה! הוא תיקן את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל ניסן, ראשון לציון.
אשרור: 02/08/2016
משוב: 04/05/2016
תיאור השירות:
תיקון 2 דלתות שלא ננעלו וחלון חשמלי שנפתח בצורה הפוכה ותיקון איתות בפנסים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, עשה את העבודה מאוד מהר והסביר בצורה מובנת מה הוא צריך לעשות. הוא אפילו שלח הודעה יום אחרי לשאול איך האוטו ואם אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני פישר, רחובות.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב ניסאן אלמרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש נחמד, יואל הסביר את הבעיה, בדק את החשמל וביצע את העבודה. לאחר יומיים הוא שלח הודעה לבירור שהכל תקין, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן כ. רחובות.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
תיקון חלונות חשמליים.
חוות דעת:
קיבל אותי מוקדם בבוקר. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 310 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק