מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.83
מחיר 9.45
איכות 9.65
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדן אדמסו, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
החלפת קודן ברכב פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש טוב, זמין, נגיש, מקצועי ומהיר. הוא הגיע בצורה מפתיעה, התקשרתי אליו ותוך 10 דק הוא היה אצלי. הוא לא רק בא ותיקן, הוא גם הסביר לי על כל הדברים שהוא עושה ועל איך שהרכב עובד. באמת הוא היה ממש טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רפי כהן, ראשון לציון.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
מילוי גז בטויוטה קורולה.
חוות דעת:
המזגן לא קרר והסביר לי שיש צורך למלא גז. בכדי לגלות אם יש דליפת גז צריך להוסיף צבע בכדי לאתר מהיכן הדליפה אם אתלונן שוב על אותה בעיה. מרגיש שקיבלתי שירות איכותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה אורלוב, ראשון לציון.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג פיג'ו 307 שנת 2007.
חוות דעת:
יואל היה מצוין! הוא מקצועי, קבעתי איתו שעה והוא קיבל אותי בזמן, עשה את העבודה שלו בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז פרץ, ראשון לציון.
אשרור: 17/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ונורות קדמיות.
חוות דעת:
טיפול מהיר, חוות דעת הוגנת על המצבר הקיים ובדיקת הנורות מקדימה. החלפה וטיפול מהירים ומצוינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי אדרי, ראשון לציון.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מצת ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה מקסים. הוא קיבל אותי ישר שהגעתי, מקצועי, נחמד ולדעתי המחיר היה סביר. הוא עשה מה שרציתי, ביקשתי שיסדר את המצת כך שיפעל באופן תמידי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל הראל, ראשון לציון.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית בפנס קידמי וטיפול והכנה לטסט.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. מחיר סביר בהחלט, מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי שניידר, ראשון לציון.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פנס ברכב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי שלי, ראשון לציון.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג קיה ריו.
חוות דעת:
יואל היה אחלה, התקלה נפתרה והמחיר הוגן, אני מרוצה ואחזור שוב במידה ויהיו בעיות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית הרשקוביץ, ראשון לציון.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
היה מצוין, אין כמוהו. הוא עשה את המקסימום וממש השתדל, זה יתעכב טיפה כי היה חסר לו חלק אבל זה לא היה באשמתו. הוא עשה עבודה בסדר גמור ועכשיו הכל תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם נסיר, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון פתיחת חלון ביונדאי איי 30 שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ונחמד, המחיר היה בסדר ואני לחלוטין אחזור אליו במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 281 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק