מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.72
איכות 9.80
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אילנה ש. תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצויין. איתר מהר את הבעיה, עבד בזריזות. היה נקי ואדיב. הבטיח לחזור אם תתגלה בעיה חוזרת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית נוימן, תל אביב.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי סלוני ברוחב 4 מ', שכלל החלפת מנוע, רצועות ותושבת של ציר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר , ממש מצוין! התריס נתקע למעלה והוא מהווה כמו סורג ולכן זה היה ממש מצב חירום. הוא הגיע הכי מהר שהוא יכל וסידר את התריס ככה שהבית היה יכול להישאר מוגן- הוא הוריד אותו עד הגובה של המעקה. היה חסר לו חלק בשביל התיקון ולכן חזר פעם נוספת והשלים את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן מליק, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי עם שלב שבור.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, הוא היה שירותי, עמד בזמנים, עבד בצורה מסודרת ומקצועית, נותן לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל כ. תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. שלחנו לו תמונה לפני העבודה והוא ראה שצריך סולם ושזה תריס גדול. הוא לקח את הזמן כדי לוודא שהוא באמת יכול לבצע את העבודה ורק אחרי שהבין שהוא יכול, הוא הגיע ותיקן את זה כמו שצריך ולא סתם ישר לקח על עצמו את העבודה. הוא עשה עבודה טובה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי גינצבורג, תל אביב.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בחלון גדול.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אדם מאוד אדיב, שירותי ונחמד. הכל היה ממש מעולה. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור ג. תל אביב.
אשרור: 15/09/2015
משוב: 15/07/2015
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה זכוכית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע ממש מהר בהתראה קצרה והעניק לי שירות אדיב ויחס נפלא, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ג. תל אביב.
אשרור: 09/09/2014
משוב: 09/07/2014
תיאור השירות:
התקנת רשתות בכל הבית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מולי מורן, הוד השרון.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי ותיקון של רשת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה מקצועי ואדיב מאוד ונתן שירות למופת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי חוברה, רמת גן.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 29/11/2017
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן אלבינצר, רעננה.
משוב: 02/10/2017
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הייתי מבסוט ממנו. הגיע בזמן לקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק