מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גל
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.65
איכות 9.68
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב קאלו, נתניה.
משוב: 20/09/2016
תיאור השירות:
תיקון חור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה בסך הכל. המחיר היה טיפה יקר בעיני אבל הוא עשה את העבודה כמו שהבטיח וקיבלתי שירות טוב.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור

אמבטיונרים נוספים באזור נתניה והסביבה

קלמן ש. ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביאל פז, ירושלים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! גל בחור נהדר ואיש שיחה. הוא מבין עניין ויודע מה עדיף לעשות, גם בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר וגם בשביל לחסוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מאיה, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא היה אחלה, עמד בזמנים והיה מאוד נחמד ומקצועי. ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה קרן, הרצליה.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן, החל את העבודה ואז הסתבר שהוא לא הביא את האמבטיה בגודל הנכון. לא התעצל ונסע למפעל בפתח תקוה והביא את האמבטיה המתאימה. עשה את העבודה באופן נקי ומקצועי. נתן לי עצות מצוינות. היה כל כך נחמד והגון. ניקה אחריו. ואני ממליצה עליו בחום. וגם על המחיר ההוגן שלו. ולמרות זאת יש לציין כי הוא אמר שאין בעייה לגרוע ממחיצת הזכוכית שעכשיו הסרתי כי היא כבר לא מתאימה בגובה והבאתי אנשי מקצוע ומסתבר שאין אפשרות כלל לחתוך, לנסר, זכוכית מחוסמת. חשוב שתדעו. נתקעתי עם העניין הזה קצת. עדיין ללא פיתרון, אבל אין זה גורע מהיותו בעל מקצוע מצויין והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ע. רמת השרון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש אחלה. הוא איחר בשעה לעבודה אבל עשה עבודה טובה, מקצועית וסיים את העבודה מהר ממה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת מ. נס ציונה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה שירותי והוגן, הוא עשה עבודה מקצועית וניקה אחריו, אני ממליצה עליו בחום, הוא בחור נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי זיידנברג, בת ים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שביט, חדרה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת קם, ירושלים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
ציפוי אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומאוד ישר. הוא עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 224 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאמבטיונר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ציפוי אמבטיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק