מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.66
איכות 9.69
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון הירשזון, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא איש נחמד וסימפתי, פתוח לכל השאלות ואני חושב שהוא עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אמבטיונרים נוספים באזור תל אביב

דניס קריביצקי, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה כולל פתח ניקוז עליון ותיקוני סיליקון בכיור מטבח ובברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא עשה את כל מה שצריך, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שהבטיח, הכל נראה נקי ומסודר, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר מגריזו, תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה בבית.
חוות דעת:
גל היה ממש אחלה, מקצוען אמיתי! עשה עבודה טובה מאוד ואני מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב לוי, תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, גל הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה, מהירה והעלות הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר אדרי, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
היה חיובי ואפילו הייתה תקלה שהתגלתה לאחר העבודה והוא הגיע ותיקן כמו שצריך. אני מרוצה והוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז כביר, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
חידוש אמבטיה.
חוות דעת:
גל עשה אצלי את העבודה לפני כ5 שנים, האמבטיה יצאה מהמקום והזמנתי אותו שנית. הוא עבד כשעה ולא לקח תשלום, הוא עמד באחריות שזה לא מובן מאליו כלל.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פ. תל אביב.
משוב: 04/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן שוורו, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה 1.70X70 סנטימטר בדירה.
חוות דעת:
גל היה מעולה, על הכיפאק, הגיע בזמן, סיים תוך שלוש שעות את ההלבשה, היה ממש בסדר, עשה עבודה טובה, נחמד, מקצועי אדיב, ענה על שאלות ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי לוי, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה איכותי, שירותי, עשה עבודה מעולה, אני מרוצה ממנו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה ניר, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה טוב ועשה את העבודה בצורה טובה. היה מאד נחמד וחביב. בנוסף הוא נתן לי אחריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 221 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאמבטיונר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ציפוי אמבטיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק