מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.82
מחיר 9.70
איכות 9.69
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בועז כביר, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
חידוש אמבטיה.
חוות דעת:
גל עשה אצלי את העבודה לפני כ5 שנים, האמבטיה יצאה מהמקום והזמנתי אותו שנית. הוא עבד כשעה ולא לקח תשלום, הוא עמד באחריות שזה לא מובן מאליו כלל.
איכות
9
מחיר
-
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אמבטיונרים נוספים באזור תל אביב

שי פ. תל אביב.
משוב: 04/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן שוורו, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה 1.70X70 סנטימטר בדירה.
חוות דעת:
גל היה מעולה, על הכיפאק, הגיע בזמן, סיים תוך שלוש שעות את ההלבשה, היה ממש בסדר, עשה עבודה טובה, נחמד, מקצועי אדיב, ענה על שאלות ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי לוי, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה איכותי, שירותי, עשה עבודה מעולה, אני מרוצה ממנו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה ניר, תל אביב.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה טוב ועשה את העבודה בצורה טובה. היה מאד נחמד וחביב. בנוסף הוא נתן לי אחריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל פלך, תל אביב.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
העבודה הייתה לא מה שציפיתי. הוא הביא את האמבטיה וראה שזה לא מתאים והיה צריך לשבור דברים. בקיצור זה לא היה מושלם.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איתמר פ. תל אביב.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
תיקון סדק בתחתית האמבטיה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור.
איכות
-
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ארזי, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה כולל הגבהת אריחים.
חוות דעת:
בגדול השירות היה בסדר. הכל היה בזמנים והוא היה נחמד סך הכל. פחות הייתי מרוצה מהביצוע של הגבהת האריחים. הוא לא עשה את זה מאוד יפה לדעתי, למרות שהוא כן חזר פעם נוספת לתקן. כשאמרתי לו שאני לא מרוצה ענה שהוא לא רצף, אלא רק מצפה אמבטיות. הופתעתי מזה, כי בשיחה הטלפונית לפני העבודה התרשמתי שהוא הציע לבצע את זה ביוזמתו. העבודה פחות יפה ממה שציפיתי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אבירם ג. תל אביב.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר שחר לוי, תל אביב.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
הלבשת אמבטיות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ולקח מחיר מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאמבטיונר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ציפוי אמבטיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק