מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.61
מחיר 9.65
איכות 9.88
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר מידה, ראשון לציון.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי שיניים אצל שיננית.
חוות דעת:
זו כבר פעם שנייה שלי שאני הולך אליהם. השרות מאוד טוב והם מאוד נחמדים. אני מרוצה מהטיפול שאני מקבל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי לוי, רחובות.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
שתי עקירות וטיפול שיננית.
חוות דעת:
זה מרפאה משפחתית, קיבלה אותי הבת שלו, הם מאוד אדיבים ונותנים יחס טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מידה, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
מיכאל היה מצוין, מחיר הוגן ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה חמו , אשדוד.
משוב: 09/04/2014
תיאור השירות:
ניקוי שיננית וטיפול שיננית עוקב,סתימה גדולה בשן.
חוות דעת:
אני ממליץ עליהם בחום! אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם. הם עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז מ. גדרה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת שיניים כללית.
חוות דעת:
הוא רופא מאוד אדיב ונחמד. נתן שירות מהיר ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יורם רוטשילד, אשדוד.
אשרור: 18/10/2017
משוב: 14/09/2017
תיאור השירות:
טיפול שכלל גשר של 2 שיניים.
חוות דעת:
עובד מאוד לאט ובעדינות, מאוד מתחשב, לא מכאיב, זה שונה מרופאים אחרים שטופלתי אצלם, נהנתי מהשירות שלו. בנוסף הוא יסודי, גם שהיתה בעיה הוא תיקן מיד, לקח אחריות והמחיר הוגן. אני ממליץ עליו ואימצתי אותו בתור רופא השיניים שלי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב בן אליעזר, נס ציונה.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
השתלת שן זמנית חדשה עבור ילד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. השירות שלו היה מהיר וטוב והמחיר היה נשמע סביר. הוא גם אמר לי את המחיר מראש בטלפון וזה מאוד מצא חן בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלן ר. ראשון לציון.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכלל סתימות.
חוות דעת:
מרים טיפלה בי והייתה ממש בסדר, הסבירה לי יפה מאוד מה יש לי, שלחה אותי לעשות צילומים לפני הבדיקה, קיבלו אותי בזמן וממש רופאה נחמדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד סולטן, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
שני טיפולים הכוללים 4 סתימות, שתי סתימות בכל טיפול.
חוות דעת:
הוא עובד יחד עם עם אשתו והבת שלו ולהם תעודות ד"ר. הם הראו מקצועיות, אדיבות ועדינות ונתנו שירות לעילא ולעילא. בתחילת התהליך הם הראו לי בדיוק היכן הבעיה, מה עלינו לעשות על מנת לפתור אותה והם פעלו בשקיפות לאורך כל הדרך. הם עשו עבודה נפלאה ומדויקת ואני מרוצה מהם מאוד וממליץ עליהם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פ. תל אביב.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
סתימה בשן.
חוות דעת:
היה מעולה. יחס טוב, מקצועי מאד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק