מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.63
מחיר 9.68
איכות 9.89
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דודי א. ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, היא הייתה נראית מקצועית וקשובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ג. ראשון לציון.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שורש ומבנה.
חוות דעת:
היא הייתה מצוינת! היא מאוד עדינה, מתחשבת, עובדת בצורה מאוד יסודית, המחירים הוגנים ובסך הכל הרגשתי שאני בידיים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מידה, ראשון לציון.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי שיניים אצל שיננית.
חוות דעת:
זו כבר פעם שנייה שלי שאני הולך אליהם. השרות מאוד טוב והם מאוד נחמדים. אני מרוצה מהטיפול שאני מקבל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלן ר. ראשון לציון.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכלל סתימות.
חוות דעת:
מרים טיפלה בי והייתה ממש בסדר, הסבירה לי יפה מאוד מה יש לי, שלחה אותי לעשות צילומים לפני הבדיקה, קיבלו אותי בזמן וממש רופאה נחמדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד סולטן, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
שני טיפולים הכוללים 4 סתימות, שתי סתימות בכל טיפול.
חוות דעת:
הוא עובד יחד עם עם אשתו והבת שלו ולהם תעודות ד"ר. הם הראו מקצועיות, אדיבות ועדינות ונתנו שירות לעילא ולעילא. בתחילת התהליך הם הראו לי בדיוק היכן הבעיה, מה עלינו לעשות על מנת לפתור אותה והם פעלו בשקיפות לאורך כל הדרך. הם עשו עבודה נפלאה ומדויקת ואני מרוצה מהם מאוד וממליץ עליהם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מידה, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
מיכאל היה מצוין, מחיר הוגן ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גזית, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
סתימה בשן אחורית.
חוות דעת:
היא היתה מקצועית, נחמדה ובסך הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טומי גולדשטיין, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שורש בשתי שיניים.
חוות דעת:
הם ממש נחמדים והיה טוב. אני יכולה לאכול הכל עכשיו :).
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר קטררו, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הם היו ממש מצוינים! גם השירות היה מאוד טוב וגם הם התקשרו אלי לאחר מכן כי היה להם חשוב לראות שהכל בסדר ושהתוצאות היו כמצופה. כמגיעים לקליניקה שלהם היחס שלהם אדיב מאוד ושקוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל רז, ראשון לציון.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סתימה ועקירת שן.
חוות דעת:
הבת של מיכאל טיפלה בי והיה בסדר, הם נחמדים, עדינים, מקצועיים, הכל היה בסדר רק שהייתי צריך לחכות קצת מעבר לשעה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק