מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.48
מחיר 8.92
איכות 9.46
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל חגאי, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון.
חוות דעת:
ויקטור היה ממש אחלה. הוא הגיע להחליף ידית ועל הדרך תיקן עוד מנגנון בחלון בלי תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוני ו. תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ציר ומנגנון נעילה של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
ויקטור היה מצוין. הגיע בזמן וטיפל בבעיה בצורה יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה אדר, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס של חניון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע ממש במהירות, היה מאוד זמין, ישר איתר את התקלה ונתן מחיר הוגן. הוא גם היה מאוד נעים מבחינת הלבוש והמראה, שזה לא מובן מאליו, כי זה היה יום חם מאוד. מעבר לכך, לא היו כל מיני ניסיונות להתחכם ודברים כאלה. סך הכל, התרשמנו ממנו שהוא מקצועי מאוד. בסוף התברר לי שהוא כבר עבד אצלנו בעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'קי מיכאל, תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסנת ויניב כספי, תל אביב.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, פעם שנייה שאני מזמינה אותו ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו וכל הכבוד לו. אני ימליץ עליו לחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כנרת צח, תל אביב.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס של חלון עגול.
חוות דעת:
הוא היחיד שבא ותיקן, יכול לתקן חלונות מאתגרים. הוא מקצועי, תקתקן, אדיב, שירותי ונחמד. הוא קצת איחר כי היו פקקים אבל הוא עונה מהר, זמין והוא הודיע לי שהוא מאחר.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור יקותיאל, תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד תקוע.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומהיר, עשה עבודה בסדר גמור. היה שם חלק שבור, הוא פשוט הוציא אותו כי כנראה היה מיותר ולא החליף את החלק, אבל החלון עובד מצוין אז אני מניחה שהוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהונתן בונן, תל אביב.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא בחור נעים ונחמד, אחלה גבר, לקח מחיר טוב לדעתי ותיקן לי את הבעיה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמנטה הורמן לפל , תל אביב.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון הזזה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, קצר וקולע. הוא עשה את העבודה מצויין. היה אולי קצת יקר לדעתי אבל לא התווכחתי והנחתי שהוא טוב אז הנחתי לזה. בסך הכל הכל עבר חלק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן אלפנדרי, תל אביב.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לאיטום תריסים בבית על קו הים.
חוות דעת:
ויקטור הסביר לי שסוג הרעש שאני מנסה להתמודד איתו, אי אפשרי למנוע בגלל הרוחות החזקות באזור, וסתם מיותר שיבוא והוא חסך לי כסף וזמן, נשמע בחור איכותי , מקצועי ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק