מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.43
מחיר 9.49
איכות 9.32
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דבי זרוד, מבשרת ציון.
משוב: 28/02/2018
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן מסוג טורנדו אינוונטר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה מקצועי ונחמד מאוד. איתר לי את התקלה במזגן ובגלל שעלות התיקון גבוהה, הוא המליץ לי על פתרון חלופי והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרית ששון, הר אדר.
משוב: 06/08/2015
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
הוא עשה שירות מעולה והעבודה בוצעה באופן מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ארז, מבשרת ציון.
אשרור: 01/10/2014
משוב: 24/07/2014
תיאור השירות:
העברת מזגן מדירה אחת לשניה, כולל חציבה בקיר.
חוות דעת:
אחד האנשים היותר מקסימים שפגשתי. הא עשה עבודה יוצאת מן הכלל הוא עובד במקצועיות, מיומנות וחריצות; ניקה אחריו ועמד במילה שלו. פשוט תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב נחמיאס, מבשרת ציון.
אשרור: 30/09/2014
משוב: 28/07/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא איש מקצוע ענייני ומקצועי. מקצועי, ענייני
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ה. מבשרת ציון.
משוב: 03/09/2014
תיאור השירות:
החלפת לוח בקרה במזגן מיני מרכזי, חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא נתן שירות טוב. הוא אדם רציני, המחיר היה סביר והוא תיקן את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
9
כללי
גירסאות
איילת קנטי, ירושלים.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
אספקה והתקנת שני מזגנים עיליים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הם הגיעו בזמן, עשו עבודה נקייה וגם ניקו אחריהם, היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דוד, מודיעין.
אשרור: 25/04/2018
משוב: 21/02/2018
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של מזגן חברת תדיראן מפוצל רגיל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא בא בזמן, עשה עבודה מקצועית ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד אור, ירושלים.
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 ורבע כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! טוב בהכל, היה סבלני, עבד יפה והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ראובן דוד, מעלה אדומים.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן, 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא אדם אדיב, עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. הגיע אליי תוך שעה מהרגע שהתקשרתי וגם נתן לי עצות טובות. זו פעם ראשונה שאני פונה לבעל מקצוע דרך האתר, אחרי שעשיתי סקר שוק מצאתי שהוא נתן את המחירים הכי יעילים והוגנים. ההתקנה והעבודה שלו היו מעבר למצופה מכל הבחינות. אם אצטרך שוב טכנאי מיזוג אוויר אקרא רק לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן דוד, מעלה אדומים.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא אדם אדיב, עשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. הגיע אליי תוך שעה מהרגע שהתקשרתי וגם נתן לי עצות טובות. זו פעם ראשונה שאני פונה לבעל מקצוע דרך האתר ואחרי שעשיתי סקר שוק מצאתי שהוא נתן את המחירים הכי יעילים והוגנים, ההתקנה והעבודה שלו היו מעבר למצופה מכל הבחינות. אם אצטרך שוב טכנאי מיזוג אוויר אקרא רק לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק