מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מתי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.68
מחיר 9.10
איכות 9.43
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רון פוטשניק, הרצליה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי ובדיקה עבור רכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, לא היו בעיות או משו כזה, הכול היה כמו שהיה צריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן שדה , הרצליה.
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון אלטרנטור ברכב של חברת מאזדה 2.
חוות דעת:
בסך הכל הוא היה ממש בסדר ואני ממליצה. הוא עמד בזמנים, לקח מחיר טוב והיה אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר שמואלי, הרצליה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן, משאבות דלק ומערכת מים ברכב פורד גלקסי.
חוות דעת:
מוסך ממש מעולה! הלכתי עם הרכב שלי להרבה מוסכים ולא יכלו לעזור לי, כשהגעתי אליהם הם ידעו איך לפתור את הבעיות ממש במהירות, המחירים שלהם קצת יקרים, לדעתי, אבל שווים את האיכות.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפעת אמיר , הרצליה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
טיפול בבוקסת הילוכים ברכב פורד פוקוס.
חוות דעת:
הם נהדרים! עובדים לי על שתי הרכבים, בכל דבר שאני צריכה באופן קבוע, אני מאוד מרוצה והם עומדים בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית בר-עם , הרצליה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
טיפולים שוטפים לרכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
אני עד היום ממש מרוצה, קצת יקרים אבל אני מקבלת טיפול יפה מאוד, כל מה שאני צריכה בתחום הזה אני פונה אליהם ומטפלת רק אצלם, אני מגיעה ומוסרת את הרכב ואני מרוצה מהצוות שלו, הם נחמדים ועומדים בזמנים ואפילו לפעמים הם מסיימים את העבודה קודם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי שפירא, הרצליה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
היה מצויין, אני תמיד מבסוט מאוד מהם ומהשירות. הם עמדו במחיר שנקבע ועשו הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור פרקש , הרצליה.
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מתלים לרכב מסוג מאזדה MPV.
חוות דעת:
אני מרוצה מהטיפול ברכב שאני מקבל ממנו, אני מקבל ממנו שירות כבר כמה שנים טובות ואין לי כוונה להחליף אותו, אני אוהב את האמינות שהוא משדר כבעל מקצוע ואת הצוות שאיתו הוא עובד, אני חושב שהצוות שלו מכיל אנשים ממש נחמדים וגם העמידה בזמנים שלהם ממש סבירה, אני ממליץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איגור סלומיאניק, הרצליה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מסוג פורד.
חוות דעת:
מצוינים, הם מטפלים לי בכמה רכבים שברשותי, שירות טוב, אמינים ועומדים בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז רובין , הרצליה.
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
טיפול ברעידות והחלפת סליל הצתה ופלאגים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
מאוד ממליץ עליהם! מוסך הגון וישר עם אנשי מקצוע טובים. לא מנפחים מחירים ועומדים בזמנים. אני מטופל אצלו במוסך כבר 5 שנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שאול שני, הרצליה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון חשמל במראה ברכב מסוג מאזדה 5.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ על המוסך של מתי! יש לו שירות אדיב עם חיוך, טיפול מהיר, טוב ויעיל. הם לא מלבישים סתם בעיות על הרכב. גם שאר העובדים והפקידות נחמדים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 584 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק