מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מתי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.68
מחיר 9.10
איכות 9.43
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רחמים קזפרנה, הרצליה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 60 לרכב מסוג קיה.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ומקצועית מאוד סה"כ, לקח מחיר סביר לגמרי ועמד בזמנים שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן וקנין, הרצליה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי והכנה לטסט ברכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה מאוד. נתן לי תחושה שהוא רוצה לעזור והיה זמין עוד לפני בטלפון. החוויה הייתה טובה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסנן במזגן ברכב מסוג קאיה פיקנטו.
חוות דעת:
הם אחלה. שירות ממש טוב, אדיב ונחמד. הכל טוב.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
טיפול ברקסים ברכב קיה ספורטז'.
חוות דעת:
היו על הפנים! אחרי הטיפול הברקסים ממש לא היו טובים.
איכות
5
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
גיא וילסון, רעננה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב פורד.
חוות דעת:
הם מצוינים. אני כבר כמה שנים לקוח שלהם. המחיר סביר בעייני ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן גולן, הוד השרון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
שירותי, נחמד ואני כבר אצלו תקופה הוא בסך הכל בסדר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שרה שביט, הוד השרון.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר! אני אצלו כבר שנים, אם אתה נכנס לשם אם תקלה מסוימת, אף פעם לא תחזור לגבי אותה התקלה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד זוטה, הוד השרון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהשירות שלו! הוא עמד בזמנים שאמר מראש והעבודה ניראת מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איליה סוסנרניקוב, כפר סבא.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 17/12/2015
תיאור השירות:
טיפול 100000 והחלפת בלמים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ביצע את הטיפול בזמן ובכללי הייתי מרוצה מהשירות שקיבלתי.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי ק. כפר סבא.
אשרור: 03/11/2015
משוב: 01/09/2014
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לחלון חשמלי ותיקון בעיה בטורים ובעיה בדוושת בלם ברכב מסוג מאזדה לנטיס שנת '99.
חוות דעת:
היה מדהים! ברמה שהוא תיקן לי את מה שהיה צריך ואח"כ הייתה תקלה קטנה שלא נראתה קשורה בכלל. חזרתי אליו לאחר כמה ימים אמר לי שזה היה קשור לתיקון שעשו לי וסידר לי את זה על המקום ללא עלות נוספת. היה סופר מקצועי! אין מילים! עם מוסכים לא הייתה לי אי פעם חוויה אפילו קרובה לזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 584 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק