מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.78
איכות 9.74
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רותי איש שלום, תל אביב.
משוב: 18/08/2014
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע ביום שישי בצהריים ועשה עבודה מצוינת. הוא בחור נחמד מאוד וממש הושיע אותנו כי לא היה חשמל בבית. בנוסף הוא לקח מחיר טוב ואנחנו מאוד מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הרב אליהו כהן, בני ברק.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוחות חשמל והעברת קווים חשמליים.
חוות דעת:
בחור יוצא מן הכלל! אני שמח מהשירות שלו, אני קורא לו בכל פעם שאני צריך והוא לא עוזב את המקום עד שהעבודה לא נגמרת. אדם אחראי מאוד ובמחיר מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן אלבינצר, רעננה.
משוב: 10/07/2014
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא בא בלילה וסידר את התקלה, לא היה לו את החלק ולכן הוא שם משהו זמני וחזר בבוקר לסדר את זה. הוא היה אחלה, 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/11/2014
תיאור השירות:
חיזוק מגעים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה היה מאוד מאוד נחמד, הוא היה זריז והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/10/2014
תיאור השירות:
תיקון פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
אבא שלי פגש אותו ואמר שהוא היה מאוד אמין ונחמד. הוא יצא ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/07/2014
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא הגיע בזמן, היה אדיב ונחמד. ***עדכון: בתהחלה נתתי לו דירוג של 8 בגלל שהיה נראה לי שלקח מחיר גבוה יחסית עבור תיקון פשוט. אתמול התגלתה תקלה אחרת בחשמל והוא בא מידיית, עבד במשך חצי שעה על תיקון התקלה ולא הסכים לקחת כסף. קיבלתי שירות שהוא מעל ומעבר למה שציפיתי. הייתי שמח לתקן את הדירוג שנתתי, ולתת לו 10 גם בנושא המחיר ועשר בציון הכללי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/10/2014
תיאור השירות:
החלפת שקעים ותיקון קטן בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועשה עבודה טובה. היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/05/2014
תיאור השירות:
תיקון בעיות ריצודים בחשמל , החלפת תאורה ובדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור. הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. אני מרוצה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר בן צבי, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקן שני שקעים שהפסיקו לעבוד.
חוות דעת:
תותח! הגיע במהירות, היה זריז מאוד בעבודה תוך כדי הסברים לכל דבר שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה שיף, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק