מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צורי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.89
מחיר 9.26
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירוחם לופסקי, מודיעין.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן טמפרטורה במקרר סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גולן דוד, מודיעין.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה ומילוי גז למקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן לי שירות טוב מאוד ויחס אדיב ונחמד, הוא הגיע מהר ועבד בצורה מקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרשון פורטנוי, מודיעין.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל החלפת חיישן הפשרה.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה, אבל השאיר את המקרר לא תקין בהרכבה והגיע שוב לתקן את מה שעשה. סך הכל היה בסדר, הוא הגיע בזמן ונתן מחיר סביר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רביטל רוזנשיין, מודיעין.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר של חברת אמנה שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
צורי היה בסדר גמור, הייתי מרוצה שהגיע בזמן ועשה את העבדה בצורה מקצועית.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גד ליברטי, מודיעין.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר שארפ.
חוות דעת:
בסדר גמור. עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורנית גולדברג, מודיעין.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב. הגיע בזמן והיה נחמד, אבל אחרי שהוא החליף היה רעש מאוד חזק מהמקרר. הוא חזר ולקח על זה אחריות בלי לקחת תשלום נוסף. היה נחמד ואמין.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל ה, מודיעין.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה גמיש וזמין. הגיע פעמיים בפעם הראשונה הציע להחליף חלק וסירבתי בגלל העלות. בפעם השנייה החלטתי לנסות אך זה לא פתר את הבעיה והוחלט לקנות מקרר חדש.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
בועז מיכה, מודיעין.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב לביא, חשמונאים.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG שהפסיק לקרר, שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
היה מדהים! קודם כל, הוא הגיע מהר והיה מאוד מקצועי. לקח מחיר סביר לדעתי, הוא לא יקר בכלל. אף טרח להתקשר מאוחר יותר בכדי לוודא שהכל תקין ושאני מרוצה. ממש מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי ק. מודיעין.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והיה רציני מאוד. הוא עשה עבודה טובה ויחסית זריזה. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 859 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק