מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.78
מחיר 9.40
איכות 9.78
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגאל נאור, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
חיזוק צינור מים ברכב חברת יונדאי שנת 2010.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא אפילו לא לקח תשלום על כך. מאוד החמאתי לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן פרוסף, חולון.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מנעול של דלת אחורית ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגעתי בשביל תיקון מנעול של דלת אחורית, הוא מצא לי פתרון ואפילו לא גבה תשלום, באמת שהוא היה מאה אחוז.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ב. חולון.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת חיישן המהירות שבגיר.
חוות דעת:
רפי ארזי מכונאי מעולה, איש ישר ושירותי. אין ספק שמדובר בזן נדיר של איש מקצוע. הוא אבחן את התקלה באופן מיידי תוך התחברות למחשב הרכב, זיהה מיד מה התקלה, הזמין את החלק המקורי שמתאים לדגם הרכב והשנתון שלו והחליף אותו . היה תענוג לראות שיש עדיין אנשים ישרים וצדיקים בתחום המוסכים. אין ספק שאחזור אליו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ח. חולון.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי חיישן ברכב.
חוות דעת:
היה אדיב ונחמד. הוא הציע לי לבוא אליו למוסך ללא תשלום לבדוק את התקלה. נתן לי כיוונים והצעות על מנת לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי בירן, בת ים.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
אבחון ותיקון תקלה פנימית ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
בן אדם מקסים! השירות שלו יוצא מן הכלל ואני נוסע אליו שוב במיוחד מרמת גן לראשון לציון רק בגלל השירות שלו. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחמים כהן צמח, חולון.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
אישור לבלמים ברכב סוזוקי.
חוות דעת:
שירות אמין ומקצועי אבל יחס קצת קר למרות שהוא ענה לי על שאלות אחר כך והיה אחלה. קיבל אותי בדיוק בזמן. לא בלבל את השכל עם הסכומים- מה שהיה בטלפון זה מה שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
6
10
כללי
גירסאות
אייזק כהן, חולון.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת שמנים ברכב פזו 308.
חוות דעת:
הם היו בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אמיר אדרי, חולון.
משוב: 09/11/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי של רכב יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! אני מרוצה מהכול, המחיר היה הוגן לדעתי והשירות היה טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה גולדפרב, חולון.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90 אלף קילומטר והחלפת רפידות בלמים ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינה כהן, בת ים.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
החלפת חלק ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 855 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק