מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.79
מחיר 9.47
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעזר דוד, תל אביב.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג הונדה סיויק.
חוות דעת:
השירות היה סבבה ומהיר, רפי ציין את הבעיות ומה כדי להחליף. הטיפול לקח בסביבות החצי שעה והמחיר היה נשמע סבבה לדעתי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אורי בידרמן, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כוהל במנוע לרכב הונדה.
חוות דעת:
פניתי לרפי בעקבות המלצה באתר מידרג. רפי שמע את תיאור התקלה בטלפון והזמין אותי לסור למוסך. בהגיעי אבחן את התקלה במקצועיות ובפרק זמן קצר יחסית. החלף הדרוש לא היה ברשותו ומשכך נאלץ להזמין אותו. כשציינתי בפניו שאני חייב לתקן את הרכב עד הצהריים, עשה רפי מעל ומעבר וקישר ביני לבין השליח על מנת לזרז את הגעת החלף למוסך. תוך שלוש שעות החלפים הגיעו והטיפול בוצע לשביעות רצוני המלאה. רפי הוא מקצועי והגון מאוד. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תולי ר. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת שמן, פילטרים וכו׳.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל נוני, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מזדה 2 שנת 2016
חוות דעת:
רפי בחור חמוד, הסביר לי על התהליך בשקיפות והיה איתי ובשבילי לאורך כל הטיפול. הוא גבה מחיר שהיה בסדר לדעתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון בריטשטיין, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב קיה פורטה.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן! עשה לי בדיקה מקיפה לרכב לפני הטסט ובגלל שלא היה צריך להחליף או לתקן משהו פשוט לא רצה לגבות תשלום! אין הרבה כאלה, מומלץ בחום (-:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית גראי, תל אביב.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב לפני קנייה מסוג טויוטה יאריס היברידית שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן, משהו מיוחד! היה זמין לי כל הזמן ועזר לי מאוד. ענה לי על כל השאלות שהיו לי ובירר עבורי דברים ובסופו של דבר לא גבה ממני כלום. נתן לי מענה לבעיה והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו נחום, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי, החלפת ברקסים והחלפת ושמן ברכב מסוג דייהטסו סיריון של שנת 2008.
חוות דעת:
היה מעולה ומקצועי, קיבל אותי בזמן והיה שירותי מאד, הוא הסביר כל דבר והיה סבלני, המחיר היה הוגן, הוא פתר את כל הבעיות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר הרן, תל אביב.
אשרור: 06/08/2019
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי רכב מסוג מזדה שלא התניע.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, הסביר לי מה לעשות ואיך להטעין את המצבר שלי ונתן טיפים לטיפול טוב יותר במצבר. הופתעתי לטובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל סקלה, תל אביב.
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לאון גילנסון, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סליל הגה ברכב מסוג ניסן.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור וגם העבודה. אין לי יותר מידי תלונות, רק שהמחיר היה גבוה מבחינת עלות הסליל עצמו אבל כנראה שזה המחיר בגלל שזה חלק מקורי.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 951 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק