מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.83
מחיר 9.70
איכות 9.84
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתמר אטיאס, קרית מוצקין.
אשרור: 01/10/2014
משוב: 23/06/2014
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ואחוריים ודיסקים קידמיים, החלפת רצועה של אלטרנטור ומשאבת מים ברכב מסוג דייהטסו סיריון, שנת 2000.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הסביר לי כל דבר. נתן לי הרגשה טובה והמחיר היה סביר. הוא גם נתן לי שטיפת שמן מנוע על חשבונו. אני אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן וייס, גבעתיים.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור וכרית אוויר ברנו מגאן שנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשה איבחון נכון ומקצועי, נתן הצעת מחיר הוגנת ולאחר מכן חזרתי אליו לתיקון בעיה נוספת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נילי פיפר, תל אביב.
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב.
חוות דעת:
מזגן הרכב לא עבד. הוא החליף אלטרנטור ואמר שעשה מה שצריך. לאחר שבועיים המזגן שוב לא עבד וושולם סכום גבוה. לקחנו אליו את האוטו שוב והוא תיקן בשנית. יש לציין- שירות מצוין. תוקן לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מוסייב, חיפה.
משוב: 04/05/2017
תיאור השירות:
טיפול באלטרנטור ומצבר ברכב אופל קורסה 2003.
חוות דעת:
הוא היה פיקס, רצה לבוא אלי הביתה אך בסוף לקח את הרכב עם גרר ותיקן הכל מבלי שהייתי נוכח במקום. מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ח. חיפה.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב אאודי a3.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! עבודה טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן בן עזרא, קרית ביאליק.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שסטום של מזגן ברכב.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! הגעתי עם מזגן שהפסיק לעבוד באמצע נסיעה וחזר לעבוד במשך היום וחוזר חלילה. הגעתי לנאסר ביום שישי בבוקר והוא קיבל אותי ישר ואמר שכנראה צריך להחליף שסטום, הוא הזמין חלק וסידר את התקלה בפחות משעתיים ובמחיר הוגן. תודה נאסר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי עבו, קרית אתא.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדם אמיתי שלא מחרטט אותך, מסביר מה עושה ולוקח תשלום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ס. נשר.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה ניכר שנאסר מקצועי, הוא טיפל בבעיה בצורה טובה, היה תקשורתי, הסביר הכל והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק שר, קרית אתא.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מצבר וחיזוק כבלים ברכב מסוג ניסאן פרימרה שנת 2000.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא בחור נחמד, עמד בזמנים ישר שהגעתי טיפל בי ועשה עבודה טובה,.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי ריזיר, קרית אתא.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ברדיאטור ומילוי גז במזגן ברכב שברולט קרוז.
חוות דעת:
נאסר התנהג בצורה מקצועית, הסביר והראה איפה התקלות ותיקן אותם לשביעות רצוני. המחיר היה הוגן לגמרי והוא עשה את העבודה בזמן מהיר ועמד בציפיות. אני מרוצה מאד מהעבודה, ממליץ ואגיע אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק