הוא היה מצוין, עזר לי מהרגע להרגע ופתר לי את הבעיה מהר. אני ממש מרוצה שהלכתי אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליצור לוגסי, קרית מוצקין.
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
תיקון מנגנון חלון לרכב מסוג שברולט ספארק שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא מאוד הגון ומראה לך את הבעיה. הוא הראה לי מה החליף ולא חרטט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון דוברין, קרית חיים.
משוב: 10/06/2015
תיאור השירות:
תיקון נורות איתות וחלונות חשמליים.
חוות דעת:
ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה פלדמן, חיפה.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב מחברת סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא אדיב, צדיק ואמין מאוד. חשבתי שצריך להחליף את כל המנגנון, הוא עשה לי תיקון אחר וחסך לי הרבה כסף. אין מילים, הוא בחור צדיק ואחראי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן צדוק, בית דגן.
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
החלפה של מנגנון חלון קידמי בצד שמאל.
חוות דעת:
היה מעולה. מומלץ מאוד ולמרות שלא באזור מגוריי ממליץ ביותר. הגעתי לנאסר במהלך צו 8 ולמרות שהיה צריך להמתין שהחלק יגיע הטיפול נעשה הרבה יותר מהר משציפיתי וללא עיכובים.
נאסר לא היה מוכן לקחת על זמן העבודה ועשה את הכל מדוייק וכמו שצריך. אפילו ביצע חיזוק לטמבון קידמי על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמציה גלסנר, תל אביב.
משוב: 29/09/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה תותח! ניסה להבין את הבעיה עד הסוף והתאמץ למצוא לי את הפתרון הכי איכותי בכמה שפחות כסף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניצן יקיר, חיפה.
משוב: 21/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מנגנון תקול בחלון רכב.
חוות דעת:
הוא לא יכל לטפל בבעיה ולכן הפנה אותי למוסך אחר בנחמדות והתנצל, המוסך שהוא הפנה אותי אליו היה מצוין. כן הייתי צריכה לחזור לשם שוב אבל בסוף הכול סודר ולא נגבה מימני תשלום נוסף.
איכות
8
מחיר
9
יחס
10
9
כללי
ישי סידגייב, חיפה.
משוב: 07/11/2022
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחלונות ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הכל היה פיקס, אבל קצת יקר אבל אין בעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי ושדי, חיפה.
משוב: 01/09/2022
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב מסוג פיאט קופה שכלל החלפת מנגנון.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי צור, חיפה.
משוב: 17/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מערכת חלונות ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 413 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.