אחלה נאסר! הוא עשה עבודה יפה, בדק ותיקן גם עוד דברים שלא היו קשורים לבדיקה שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אבידן, קרית אתא.
משוב: 02/10/2023
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג פיג'ו 308.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והוא אדם נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאור קרמר, קרית מוצקין.
אשרור: 24/05/2023
משוב: 17/04/2022
תיאור השירות:
מילוי גז מזגן מאזדה 3.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
הסביר מה התקלה, בדק את המערכת לדליפות וניקה את איזור הבעיה.
קיבל אותי בשישי בבוקר למרות שהיה עמוס וטיפל במהירות.
בהחלט אחזור אליו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן בן אברהם, קרית מוצקין.
משוב: 20/10/2022
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב של חברת רנו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אולגה גוטמן, קרית אתא.
משוב: 28/09/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל מילוי גז ברכב מסוג ניסאן ג'וק שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי. המחיר שגבה היה מאוד טוב. הוא טיפל ברכב בזריזות. הייתי מאוד מרוצה ואחזור אליו בעתיד אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר ר. קרית מוצקין.
אשרור: 21/08/2022
משוב: 17/05/2022
תיאור השירות:
החלפת יחידת בקרת מיזוג אוויר, החלפת שסתום במדחס ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מקצועי ואמין, עשה רק מה שצריך ולא ויתר עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי רבינוביץ', קרית מוצקין.
משוב: 04/07/2022
תיאור השירות:
תיקון מערכת מיזוג ומילוי גז ברכב מסוג סובארו אימפרזה.
חוות דעת:
החוויה הייתה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות קורמן, קרית ביאליק.
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
הלכתי אליו בגלל שהמזגן לא עבד, הוא מילא לי גז אבל הבעיה חזרה, כשפניתי אליו שוב הוא אמר שיש דליפה ואין איך לטפל בבעיה בגלל מצב הרכב באופן כללי. הייתי מאוכזבת מכך שלא בדק מהתחלה כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
יוסי מויאל, קרית ביאליק.
משוב: 10/05/2022
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
כבר בשיחת הטלפון לברור האם המוסך מטפל ברכב שברשותי , נסאר היה אדיב ומאוד שרותי . בקש שאגיע למוסך על מנת שיבדוק האם הוא יכול לטפל בסוג הדגם שברשותי.
כשהגעתי קיבלתי שרות מהיר , אדיב ומקצועי . עם סיום המילוי נאסר בקש שאבדוק שאני מרוצה מטמפרטורת המזגן.
גם המחיר היה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה שכטר, קרית ים.
משוב: 06/04/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן עם מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! תיקנו לי מזגן כמה פעמים בעבר ותוך זמן קצר הבעיה חזרה. הפעם זה עובד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 414 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.