מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.83
מחיר 9.70
איכות 9.84
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גדי עבו, קרית אתא.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדם אמיתי שלא מחרטט אותך, מסביר מה עושה ולוקח תשלום הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ריזיר, קרית אתא.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ברדיאטור ומילוי גז במזגן ברכב שברולט קרוז.
חוות דעת:
נאסר התנהג בצורה מקצועית, הסביר והראה איפה התקלות ותיקן אותם לשביעות רצוני. המחיר היה הוגן לגמרי והוא עשה את העבודה בזמן מהיר ועמד בציפיות. אני מרוצה מאד מהעבודה, ממליץ ואגיע אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופק בנג׳ו, חיפה.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של רכב מסוג קיה שנת 2013.
חוות דעת:
הוא אחלה, בחור אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני חריטונוב, עכו.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק ומילוי גז במזגן ברכב מסוג סיטרואן c4.
חוות דעת:
קודם כל דיברתי טלפונית עם בחור שעובד אצלו והשיחה הייתה מקצועית, ברמה גבוהה והוא נתן לי הסבר מה הוא הולך לעשות, כמה זה יעלה, כמה זמן זה ייקח וממש לגבי כל התהליך. הוא עשה עבודה יסודית ואם יהיה צורך אני אחזור אליו להמשך תהליך. מאוד נהניתי מהשירות שלו, הוא אדיב, עדין, מדבר בצורה פתוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן בן עזרא, קרית ביאליק.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שסטום של מזגן ברכב.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! הגעתי עם מזגן שהפסיק לעבוד באמצע נסיעה וחזר לעבוד במשך היום וחוזר חלילה. הגעתי לנאסר ביום שישי בבוקר והוא קיבל אותי ישר ואמר שכנראה צריך להחליף שסטום, הוא הזמין חלק וסידר את התקלה בפחות משעתיים ובמחיר הוגן. תודה נאסר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ס. נשר.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה ניכר שנאסר מקצועי, הוא טיפל בבעיה בצורה טובה, היה תקשורתי, הסביר הכל והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק שר, קרית אתא.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מצבר וחיזוק כבלים ברכב מסוג ניסאן פרימרה שנת 2000.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא בחור נחמד, עמד בזמנים ישר שהגעתי טיפל בי ועשה עבודה טובה,.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישי ראובן, קרית מוצקין.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
ניתוק קודן.
חוות דעת:
אחלה גבר. היתה לי בעיה עם קודן שחשבתי שניתקתי אותו. החלפתי מצבר והקודן עבד ונעל את הרכב, הזמנתי איש מקצוע שלא הצליח לטפל בבעיה ואז הלכתי לנאסר שתוך חצי שעה תיקן. הסביר לי שמי שניתק את הקודן לא באמת ניתק אלא רק הוציא אותו מהמקום והוא עדיין מחובר ולכן כשהחלפתי מצבר הקודן שוב פעל. בלי קשר גם סידר לי את הלוחית רישוי שהיתה עקומה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל אלימלך, קרית מוצקין.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק בתושבת המצבר ברכב ג'יפ שברולט.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, שירות מעולה ואני מדרג אותו הכי גבוה בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ציבולה, קרית חיים.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בתאורת רכב.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק