החלפת אלטרנטור, רצועה ופולי קלאץ' ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית עשה רושם טוב, נתתי לו את האמון וסמכתי על המילה שלו, הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי כהן, חיפה.
אשרור: 07/11/2022
משוב: 09/08/2022
תיאור השירות:
שיפוץ אלטרנטור.
חוות דעת:
שלחתי אליו את הרכב בגרר בלי להגיע למקום. נאסר היה איתי בקשר רציף והסביר לי הכל באדיבות. תיקן את האלטרנטור במקצועיות ובמחיר הוגן. בהחלט אחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור גינזבורג, קרית ים.
משוב: 12/04/2022
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב מסוג פולקסווגן גולף 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים וכבר באותו היום מצא את הבעיה. אני שבע רצון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה הרינגטון, חיפה.
משוב: 31/03/2022
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה מעולה, באמת. גם ממש עזר והיה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי בן משה, קרית אתא.
משוב: 22/03/2022
תיאור השירות:
החלפת מצבר ותיקון אלטרנטור לרכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
הוא בחור ישר והוא היה אמין. הוא עומד בזמנים אבל המחיר שלו מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות וקנין, ירושלים.
משוב: 26/01/2022
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ברכב פז'ו שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן עובד, חיפה.
משוב: 11/08/2021
תיאור השירות:
שיפוץ אלטרנטור ברכב מסוג סובארו.
חוות דעת:
התקלקל לי האלטרנטור, הביא לי חליפי, אחרי זה היתה תקלה ולא עלה עליה, זה היה ביום שישי אז השאיר את הרכב אצלו בשבת, בראשון חשב שזה בעיה בחיווט אבל בדק וגילה שהבעיה היתה בחלק שהביא לי. בנתיים שיפץ את האלטרנטור שלי והתקין מחדש. נתן שירות מאוד טוב והייתי מאוד מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל גנות, חיפה.
משוב: 07/06/2021
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ותיקון חלונות חשמל.
חוות דעת:
היה מדהים, איש מקצוע אמיתי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 413 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.