הוא היה נהדר ונתן ואחלה שירות, כל התיקון היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טומי בן, חיפה.
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
תיקון סטרטר ברכב מסוג Hyundai שנתון 2012.
חוות דעת:
היה עשר. הוא מקצועי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל פרי, חיפה.
אשרור: 25/07/2021
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור סטרטר תפוס ואי התנעה של הרכב.
חוות דעת:
הוא אמר שהבעיה היא הדלק, גם בעבודה שלי חברים שתדלקו באותה תחנה עם אותה הבעיה. אמר לסיים את המיכל ולמלא שוב והכל הסתדר אצל כולם. אני מרוצה מהשירות וממליץ עליו. הטיפול הבא יהיה אצלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מזל גטנך, קרית מוצקין.
משוב: 12/05/2021
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברכב מסוג טויטה יאריס שנת 2017 שכלל החלפת סטרטר.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, עמד בזמנים, נתן הצעת מחיר מראש ועמד בה. אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי איזן, קרית טבעון.
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90000 ק"מ.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדן רדל, קרית טבעון.
משוב: 28/10/2021
תיאור השירות:
החלפת גומייה ומילוי גז במזגן ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הסביר לנו מה הוא עושה, השירות בגדול היה טוב רק היינו צריכים לחכות שם הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
מעין קינן, קרית טבעון.
משוב: 03/09/2021
תיאור השירות:
תיקון דליפה מצינור במזגן ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא מדהים, הכל שקוף, הוא הסביר לי ולימד אותי הכל. הוא מאוד נעים והחוויה הפתיעה אותי לטובה, חשבתי שאצא עם נזק יותר גדול וזה לא היה ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שקמה משה, רמת ישי.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
טיפול שנתי 10 אלף לרכב מסוג אופל 2016.
חוות דעת:
בהתחלה פנינו אליו בנוגע לתיקון מיזוג אויר ברכב, אך בסוף החלטנו רק לעשות טיפול שנתי. מאוד מרוצים ממנו והכל היה בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם רביץ, חיפה.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן רכב.
חוות דעת:
עבודה בסדר, המחיר נראה לי קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ילנה פלדמן, חיפה.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב מחברת סוזוקי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא אדיב, צדיק ואמין מאוד. חשבתי שצריך להחליף את כל המנגנון, הוא עשה לי תיקון אחר וחסך לי הרבה כסף. אין מילים, הוא בחור צדיק ואחראי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 414 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.