טיפול 15,000 שכלל החלפת בלמים לרכב בנזין מסוג קיה קנגו שנתון 2018.
חוות דעת:
אחלה מוסך! הייתי שם שלוש שעות והם אנשים מקצועיים, אמינים, המחירים הוגנים והם עשו את העבודה כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי ת. קרית טבעון.
משוב: 20/10/2014
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג קאיה 2011.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא עשה את העבודה עם חלקים מקורים, בזמן יחסית קצר לשביעות רצוני המלאה. בנוסף הוא נתן יחס מעולה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ידין אמסלם, קרית אתא.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 25/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מתלה קדמי ברכב מסוג קיה ספורטאז'.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הוא תיקן את התקלה תוך רבע שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל אב, חיפה.
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט של רכב פרטי מסוג קיה שנת 2016.
חוות דעת:
נאסר היה זמין מאוד, נתן יחס ממש טוב, הציג את הבעיה והראה לי במקום איזה חלקים החליף, מה תיקן ובגדול הוא היה פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין ק. הרצליה.
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג קיה פיקנטו שנתון 2015.
חוות דעת:
היה מעולה, שירות נהדר, אמין, מהיר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאהד עלו, טירת כרמל.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במאוורר מנוע ברכב מסוג קיה נירו.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם, אין דברים כאלה! היחס שלו היה מדהים ואדיב. הוא איתר תקלה ברכב ולא לקח תשלום על הבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז בורשטיין, יקנעם עילית.
משוב: 26/07/2023
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט שכללה החלפת צלחות וברקסים קדמיים לרכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא הקדים, נתן שירות נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון בן שחר, גבעתיים.
משוב: 14/06/2023
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים לרכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עומר אפרת, חיפה.
אשרור: 07/04/2023
משוב: 05/01/2023
תיאור השירות:
טיפול ותיקונים לרכב בנזין מסוג קיה שנת 2010.
חוות דעת:
נאסר היה אחלה. אדיב, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר בן חורין, תל אביב.
משוב: 19/03/2023
תיאור השירות:
בדיקה לרכב לפני מכירה עבור רכב מסוג קיה פיקנטו שנתון 2015.
חוות דעת:
היו אחלה, הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.