היתה חוויה מאוד טובה. השארתי לו את הרכב מחוץ למוסך והוא פתח מרחוק את השער ודאג לעדכן אותי שהרכב הגיע והכל בסדר. הוא עדכן בכל תהליך הטיפול ושלח תמונות, הייתי ממש מרוצה, שירות טוב! הוא דאג לשמור ולהראות לי כל חלק שהחליפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן בוחבוט, קרית ים.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון של רעש חזק של חריקה בזמן הבלימה ברכב מסוג דייהטסו סיריון שכלל החלפת צלחות ורפידות.
חוות דעת:
החריקות בבלימה נפתרו אבל אחרי התיקון נהיה רעש חדש שלא הכרתי, אני מתכנן לחזור אליו בקשר לזה. הוא בן אדם מדהים, הוא התקשר אלי אחרי התיקון כדי לשאול אם הכל בסדר ואם אני מרוצה והייתי במקום רועש במיוחד אז אמרתי לו שבגדול הכל בסדר. זאת הפעם הראשונה שלי אצלו וכשהוא הסתכל על הרכב שלי הוא אמור לי שהרכב במצב מעולה וגם מתוחזק ממש טוב. הוא שיבח את המכונאי שתחזק לי את הרכב (דבר שמעיד על יושר והגינות ואפילו התעניין מדוע עזבתי אותו) לסיכום-מומלץ בחום.
מדובר בבחור מדהים שעושה עבודה מהירה ואיכותית ומחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי איבן, רמת גן.
משוב: 23/06/2021
תיאור השירות:
החלפת מסרק הגה וכיוון של הגלגלים האחוריים ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! עמד בזמנים, עשה עבודה טובה, היה מאוד נעים והסביר כל דבר שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני סופר, חיפה.
משוב: 09/05/2021
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2006 כולל החלפת מנוע.
חוות דעת:
הכל היה אחלה! הוא הסביר לי מה הבעיה בצורה מפורטת ועבד מהר. היה לי מבאס שהוא הדביק לי מדבקה של המוסך על הרכב בלי לשאול אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
חן רפפור, יקנעם עילית.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג דיהטסו סיריון מודל 2006.
חוות דעת:
זה היה אמור להיות טיפול רגיל וקטן, טען שצריך להחליף פלגים, אחרי שהוא החליף נדלקה נורה באוטו והשאיר את הרכב עוד יום במוסך, גם יום למחרת לא הצליח לפתור את הבעיה והרכב נשאר עד יום ראשון. מסתבר שהוא החליף פלגים שלא תואמים את הרכב שלי ושרף את כבלים. מטיפול פשוט במחיר נמוך הטיפול עלה למחיר מאוד גבוה. הוא לא היה מוכן להודות בטעות שלו וגם לאחר שהחזרנו את הפלגים המקוריים של הרכב עדיין המנורה נשארה דלוקה והמחשב רכב הראה שיש תקלה. הוא עשה נזק בלתי הפיך ולכן היה צורך ברכישת 4 קויילים שעלו מאוד יקר, חבל שהוא לא הכיר בטעותו אני לא אלך אליו יותר.
איכות
0
מחיר
2
זמנים
7
יחס
7
3
כללי
אלירן עמור, חיפה.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
החלפת חיישן גיר, החלפת גומיות של הציריות בגלגלים ברכב מסוג דייהטסו טריוס.
חוות דעת:
הוא היה חבל"ז, בן אדם 10!! עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדיר שפיגלר, קרית מוצקין.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג דייהטסו אפלאוז שנת 1991 שכלל החלפת קבל קלאץ.
חוות דעת:
שירות מצויין. הצליח להחיות רכב ממש ישן, הוא מקצועי, אדיב, נחמד והמחיר הוגן מאוד. אני מרוצה וממליץ לכולם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב ראוכוורגר, חיפה.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט, כלל החלפה של מסנן שמן ואוויר, מדחסים ותיקונים קוסמטיים ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2007.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.