מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.76
מחיר 9.50
איכות 9.70
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון זלצמן, חיפה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תקלה במערכת ESP ברכב מסוג קיה פורטה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה סופר הגון, מקסים, אמין, נתן תחושת ביטחון ועשה עבודה מעולה ומהירה. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קאופמן, חיפה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת גיר, החלפת גומייה בציריה וטיפול 10 אלף לרכב טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
כשהגעתי לראשונה קיבל אותי מהר, היה מאוד נחמד והסביר מה הוא עושה. לאחרונה חזרתי עבור טיפול תקופתי. עדיין היה נחמד, אך לקח הרבה זמן, מדי פעם עבד על האוטו והמשיך להסתובב בין הרכבים האחרים.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שי לוי, חיפה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חלקי גיר לרכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה סבבה, היחס מצוין והכל בסדר גמור. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ט, חיפה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג פיג'ו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה קרסילשיק, חיפה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות חורף ברכב מסוג רנו קליאו, מודל 2017.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, נתן לי תור לפי הלוח זמנים שלי, לא גבה תשלום על הבדיקה, התרשמתי שהוא מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון שאול , חיפה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 45,000 ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
היה מעל המצופה! הוא אמין ונתן שירות טוב חבל על הזמן. הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ד. חיפה.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל תיקון קרע ברצועה של הרדיאטור בשברולט קרוז 2013.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה כמו שצריך, המחיר שלו היה סביר והוא עמד בזמנים שאמר מראש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל נחומוב, חיפה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
נאסר היה ממש טוב, אני מרוצה מהטיפול שלהם, הם עשו הכל בזמן מעולה. ממש ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו כהן, חיפה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט.
חוות דעת:
המוסכניק הכי אמין שנתקלתי בחיי. נחמד, מדויק ומהיר הוגן לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל מוסקוביץ, חיפה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
מקסים, זה לא פלא שהוא בדירוג כל כך גבוה :) התרשמתי מהכל, נתן טיפול כמו שצריך, שירות נעים, הוא יהיה המוסך שלי מהיום והלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 371 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק