קיבלתי טיפול רגיל לרכב, באמת היה אחלה, יצאתי מרוצה גם מהמחיר ההוגן, גם מזמן הטיפול שערך כ40 דקות עד שהטיפול הסתיים והיה שם גם כוס קפה ומזגן, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עמית מינרבו, חיפה.
משוב: 27/04/2022
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב מסוג פורד פיאסטה.
חוות דעת:
נאסר היה מעולה! הוא עשה עבודה טובה, היה נחמד ואכן עשה מה שביקשתי. בנוסף הוא גבה את המחיר שסיכמנו עליו מראש, היה נחמד והרגשתי טוב איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דימה פריד, חיפה.
אשרור: 18/05/2021
משוב: 16/02/2021
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם מבחינת המחיר והשירות. ניקה את המנוע והוסיף נוזל קירור ללא תוספת תשלום, הטיפול היה מאוד מהיר תוך 40 דקות יצאתי מהמוסך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'וש בראון, חיפה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
החלפת לוחות וצלחות ברקסים ברכב מסוג פורד פיאסטה 2010.
חוות דעת:
אני מרוצה ממש מהשירות לקוחות, מהמחיר שהיה טוב לדעתי, הוא זיהה מהר את הבעיה ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל מוסקוביץ, חיפה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
מקסים, זה לא פלא שהוא בדירוג כל כך גבוה :) התרשמתי מהכל, נתן טיפול כמו שצריך, שירות נעים, הוא יהיה המוסך שלי מהיום והלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל לוקו, חיפה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע ברכב מסוג פורד פוקוס שנת 2007.
חוות דעת:
הוא בסדר, תיקן במקצועיות, היה נחמד, נתן יחס טוב אבל המחיר שגבה היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גיל חורפי, חיפה.
אשרור: 08/08/2018
משוב: 29/03/2018
תיאור השירות:
טיפול 10000 והכנה לטסט ברכב מסוג פורד אס מקס 2014 כולל החלפת פילטר שמן ופילטר אוויר.
חוות דעת:
שירות מעולה ממש. הייתי מאד מרוצה מהשירות, מהמחיר ובכלל הם היו מקסימים. אין לי מילים. הוא היה אדיב ומקצועי. קבע איתי זמן וכשהגעתי הוא ישר קיבל אותי, לא עיכב אותי בכלל. המחיר היה הגון והאיכות הייתה ברמה גבוהה. הייתי מרוצה מכל הבחינות:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר סלע, חיפה.
משוב: 26/12/2017
תיאור השירות:
החלפת מיכל מים וצינורות ברכב מחברת פורד, שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פז דזלדטי, חיפה.
משוב: 24/12/2017
תיאור השירות:
החלפה של ברקסים קדמיים ואחוריים, מוט הגה ורצועת טיימינג ברכב מסוג פורד פיאסטה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא היה מקצועי, עמד בזמנים ושמר איתי על קשר לאורך התהליך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.