מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.79
מחיר 9.50
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל נחומוב, חיפה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
נאסר היה ממש טוב, אני מרוצה מהטיפול שלהם, הם עשו הכל בזמן מעולה. ממש ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור חיפה והסביבה

רינה שרון, חיפה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ל-SUZUKI 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בהכל, חוץ מזה שלא היתה לי שום דרך להשוות מחירים. בנוסף, המחיר היה גבוה לעומת מה ששילמתי בארבע שנים האחרונות. בכל אופן, הוא היה בסדר בזמנים ובהתייחסות והיה אדיב.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן אופנהיים, חיפה.
אשרור: 26/11/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף לרכב מסוג סוזוקי SX4, שכלל החלפת רצועת טיימינג, מצתים, החלפת מצבר ועוד.
חוות דעת:
הוא מנסה ומצליח לתת חווית שירות שאני לא רגיל לקבל במוסכים. עושה תיאום ציפיות לפני תחילת העבודה, אומר כמה זמן הטיפול ייארך, מעדכן תוך כדי ומסביר הכל בצורה ברורה ורהוטה. זו הפעם שהניה שאני עושה טיפול אצלו, אז אני מבין שזה לא מקרה חד פעמי. בהחלט מצדיק את המקום הגבוה שלו באתר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי בונה, חיפה.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ בוש לרכב סוזוקי ליאנה שנת 2006.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי ר. חיפה.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים, החלפת שמן ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
עשה את העבודה, המחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניצן פ. חיפה.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב של חברת סוזוקי סוויפט, שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דקלה קגן, חיפה.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
החלפת קלאץ' ברכב סוזוקי אלטו 2011.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל קורן, חיפה.
אשרור: 23/03/2018
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר וחלק נוסף ברכב מחברת סוזוקי, שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. פעם ראשונה הגעתי אליו והוא נתן לי שרות אדיב ומהיר. הוא היה ממש בסדר והוגן. הוא באמת מדהים ואני אמשיך ללכת אליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר הרמתי, חיפה.
משוב: 15/03/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה במנוע שהתחמם ברכב מסוג סוזוקי ליאנה 2003.
חוות דעת:
היה מצוין, באמת מגיע לו עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל זמיר, חיפה.
אשרור: 06/12/2016
משוב: 24/01/2016
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב סוזוקי ג'ימני 2007.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השירות היה מעל ומעבר, הם נתנו הסבר מפורט ואפילו הסיעו לקניון הקרוב בזמן ההמתנה, הרגשה של טיפול מסור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק