הוא היה מעולה, מאוד נחמד וחרוץ, שיקף את המצב והחוויה חיובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן שיבלי, אריאל.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
תיקון גלגל ברכב מסוג Toyota Corolla שנתון 2019.
חוות דעת:
היה אחלה! נאסר מקצוען ומאוד שירותי, והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאור קליימן, תל אביב.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי אחרי 10,000 קמ' לפולקסווגן גולף 2018. הטיפול כלל החלפת פילטרים, מסננים ומילוי נוזלים כמו שמן מנוע וכו'.
חוות דעת:
נאסר היה מקסים, עמד בזמנים ואפילו הקדים. יצאנו בתחושה שהיינו בידיים טובות וכל התהליך היה שקוף וברור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שריג וולשטיין, קרית חיים.
אשרור: 12/03/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
טיפול 115 אלף לרכב מסוג יונדאי איוניק שנתון 2019.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי, אמין ובעיניי גבה מחיר כמו שצריך. בסוף העבודה הוא הראה את כל החלקים שהחליף והכל היה בסדר גמור, ממש מגיע לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליעוז גאון, קרית מוצקין.
משוב: 11/03/2024
תיאור השירות:
טיפול שוטף לרכב.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס גרינברג, קרית אתא.
אשרור: 11/03/2024
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל החלפת פילטרים ושמן ברכב מסוג פולקסווגן פולו שנתון 2009.
חוות דעת:
היה אחלה, מעולה. הוא מקצועי, נותן אחלה שירות, אמין ותקתק את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עומר גבע, פתח תקווה.
משוב: 01/03/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל בוזי, קרית אתא.
משוב: 28/02/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג גולף.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עשה עבודה טובה והיה מאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי חבל, חיפה.
משוב: 19/02/2024
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון וכטל, קרית ביאליק.
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מכסה מנוע תחתון ברכב מסוג Kia Sportage שנתון 2016.
חוות דעת:
איזה מלך הוא! חבל על הזמן. הוא קיבל אותי בידיים פתוחות ואפילו התחשב בי במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1040 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.