מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.81
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי דניאל, ירושלים.
אשרור: 25/09/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במקרר.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע בזמן, עבד נקי ומקצועי, היה הוגן במחיר, חביב ביותר. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שובל מרטון, ירושלים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ, שכלל הוצאת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש טוב. הוא הגיע ממש מהר, תיקן את המקרר בצורה טובה, היה ממש סבלני והסביר לנו על הכל. מצא את הבעיה ועבד בצורה מאוד יסודית, אמר שהיה חלק תקול שגרם לקצר ולכן הוא הוציא אותו, אבל לא היה לו חלק להחלפה. אמר שאפשר להחליף אותו, לקנות חדש והוא יתקין את זה, אבל הוא חושב שהמקרר יפעל טוב גם בלי החלק הזה. החלטנו לחכות ולראות אם זה עובד ומאז באמת אין שום בעיה ואנחנו מאוד מרוצים, היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שיר, ירושלים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקפיא של מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה! טיפל בבעיה, נסע במיוחד לחנות להביא את החלק להחלפה והכל צ'יקצ'ק. לקח מחיר הוגן ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתניה דגן, ירושלים.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
יעקב בדק את המקרר שהיתה בו תקלה לא ברורה. הוא השקיע זמן בניסיון להבין את התקלה, היה אדיב והסביר היטב מה העניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי כהן שבתאי, ירושלים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז בתא הקפאה במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מקסים. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מאד חביב, נעים, אמין והציג לי את האפשרויות השונות, הכל היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל אסף, ירושלים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר, כולל החלפת רכיב.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, לקח מחיר הוגן והסביר באופן ברור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון אביטל, ירושלים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור שלא קירר.
חוות דעת:
אם יש יותר מ10 הייתי נותן לו! בחור פשוט נפלא- הייתי מאמץ אותו :) קודם כל סופר סופר מקצועי, מאד סימפתי אמין ונעים. פנינה של בן אדם. שינה את הגישה שלי לבעלי מקצוע. אין מילים. אני חשבתי שיש צורך בהחלפת חלקים והוא אמר שאין צורך להחליף שום דבר. הוא ניקה וסידר אחריו, גבה מחיר שלא יאומן והלך עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סתיו, ירושלים.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה עקב סתימה במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל קלרמן, ירושלים.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת טמפרטורה במקרר קטן.
חוות דעת:
יעקב היה ממש בסדר, המקרר לא קירר מספיק טוב והוא אמר שהכל בסדר וזה בגלל שהמקרר קטן אז הוא איטי ולוקח זמן עד שהכל מתקרר, מקצועי, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר לביא, ירושלים.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של LG.
חוות דעת:
יעקב היה מדהים! מגיע לו את כל השבחים שיש, רמת מקצועיות אחרת! הגיע בזמן היה הוגן מאוד ואדיב! כשהגיע גילה שזו עבודה קטנה משחשב והוריד את המחיר בהתאם, פשוט טכנאי יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 561 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק