מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.73
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחל קלרמן, ירושלים.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת טמפרטורה במקרר קטן.
חוות דעת:
יעקב היה ממש בסדר, המקרר לא קירר מספיק טוב והוא אמר שהכל בסדר וזה בגלל שהמקרר קטן אז הוא איטי ולוקח זמן עד שהכל מתקרר, מקצועי, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר לביא, ירושלים.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של LG.
חוות דעת:
יעקב היה מדהים! מגיע לו את כל השבחים שיש, רמת מקצועיות אחרת! הגיע בזמן היה הוגן מאוד ואדיב! כשהגיע גילה שזו עבודה קטנה משחשב והוריד את המחיר בהתאם, פשוט טכנאי יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שרקי, ירושלים.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הוא בהחלט מצדיק את הדירוג הגבוה שלו באתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי דניאל, ירושלים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במקרר.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע בזמן, עבד נקי ומקצועי, היה הוגן במחיר, חביב ביותר. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתניה דגן, ירושלים.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
יעקב בדק את המקרר שהיתה בו תקלה לא ברורה. הוא השקיע זמן בניסיון להבין את התקלה, היה אדיב והסביר היטב מה העניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר נ. ירושלים.
אשרור: 17/06/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר, כלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי בן ארי, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ומילוי גז במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. יעקב מקצועי ואדיב. בהתחלה הוא החליף מאוורר בפעם הראשונה וחשב שזה יספיק אבל המקרר עדיין לא עבד טוב. הוא הגיע למחרת והוסיף גז וחיכה כמה זמן לראות שאין בעיה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רעות המבורגר, ירושלים.
אשרור: 11/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי ובדיקה של מקרר ג'נרל אלקטריק שלא קירר ולא הקפיא.
חוות דעת:
היה פשוט מושלם. בחיי. לא חשבתי שתיקון מקרר יכול להיות חוויה כל כך חיובית. זה התחיל מזה שהוא היה זמין לעבודה תוך שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. הוא אמר שיגיע בין 13:00 ל-15:00 וב-13:20 הוא כבר שלח לי הודעה שהוא בדרך. זה היה מצוין כי יכולתי לתכנן ככה את המשך היום שלי. זה המשיך בזה שהוא עשה כל דבר אפשרי כדי לפתור לנו את התקלה המדויקת שיש לנו. הוא לא ניסה לנחש, אלא פשוט עבר חלק חלק - המאוורר, המדחס, הכבלים, בדק את תפוקת החשמל שלהם ולא ניסה סתם להחליף חלקים במאות ואלפי שקלים. מעבר לבדיקה היסודית הוא גם הסביר לנו כל הזמן מה הוא בודק, מה יכולה להיות הבעיה ולמה הוא שולל אותה. זה היה מדהים. זה לא היה סתם איש זר שמגיע לבית שלנו ועושה מה שבא לו, אלא מישהו שמעדכן ועוזר לנו. בסוף הוא התחיל לנקות את כל החלקים הפנימיים של המקרר מאבק שהצטבר שם לאורך השנים (ומסתבר שהיה שם לא מעט). במהלך העבודה רציתי לנקות קצת מאחורי המקרר, כדי להשלים כבר את הנקיונות לפסח, אז כשהוא סיים הוא אמר שהוא יכול לחכות כמה דקות עד שהוא מחזיר את המקרר למקום, כדי שאני אוכל לנקות שם. בנוסף, הוא ישר לקח מטאטא ורצה לנקות את כל האבק שהוא הוציא מהמקרר, אמרתי לו שיעזוב וזה כבר עלינו :) בסוף הוא גם הסביר לנו מה יכול להיות הנזק לאורך זמן, הסביר לנו איך לשמור על תחזוקה נכונה של המקרר ואיך לנקות אותו. הוא היה אצלי כמעט שעה, עבד קשה מאוד, התכופף, בדק, התלכלך ובסוף לקח על זה רק עלות ביקור. כמה שעות אחרי שהוא יצא, המקפיא כבר חזר להקפיא והמקרר קירר כמו שצריך. זה מוזר להגיד דבר כזה, אבל אפילו קצת התרגשנו. זאת הייתה חוויה אנושית-ישראלית פשוטה ומאוד מאוד משמחת. אני מקווה שאני לא אצטרך טכנאי מוצרי חשמל בעתיד, אבל אם כן, כבר יש לי את הטכנאי שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים שוורץ, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של סמסונג.
חוות דעת:
יעקב היה מצויין! הגיע כבר באותו היום, כבר בטלפון נתן הצעת מחיר מסודרת מאוד, הסביר תוך כדי העבודה מה בדיוק הוא עושה, עבד ביעילות רבה והיה נחמד מאוד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל זית, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר lg .
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא בעל מקצוע עם לב טוב שרואה את הלקוח ב100%. הוא הגיע תוך פחות משעה ממתי שקראתי לו, זיהה את הבעיה במהירות והסביר לי בדיוק מה הסיפור. הוא תיקן את המקרר בזריזות ונתן לי טיפים להמשך. את כל העבודה הוא עשה במאור פנים ובסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 542 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק