מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זאב
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.92
מחיר 9.55
איכות 9.86
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הראלה אלפי, כפר סבא.
משוב: 16/06/2015
תיאור השירות:
פריצת דלתות ותיקון מנעולים.
חוות דעת:
אנחנו לוקחים אותו על בסיס קבוע בבניין שלנו. הוא פשוט מעולה. נתקעתי ביום שישי בלי מפתח מחוץ לבית בשעה 9 בלילה והוא פשוט הגיע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
א. ק. תל אביב.
משוב: 25/12/2015
תיאור השירות:
פריצת דלת פלדלת.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה עמוס, אז הוא הפנה אותי למישהו אחר, הוא היה בסדר. הוא עשה את העבודה, הגיע בזמן ויחסית מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שמיר גורפינקל, בית נקופה.
אשרור: 05/01/2016
משוב: 02/12/2015
תיאור השירות:
החלפה של צילינדר בדלת פלדלת ותיקון של מנגנון.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב ועשה עבודה טובה. המחיר שלקח היה לדעתי יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכסנדרה שצרבק, תל אביב.
אשרור: 15/12/2015
משוב: 11/11/2015
תיאור השירות:
תיקון דלת חשמלית במשרד.
חוות דעת:
היה מעולה. התקשרתי אליו ותוך חצי שעה הוא כבר היה אצלי. הדלת כרגע עובדת טוב מאוד לאחר שטכנאי קודם שהגיע מספר פעמים לא הצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה טראכטנברג, כפר סבא.
משוב: 09/12/2015
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבלין קלוגר-קדיש, רמת השרון.
משוב: 29/11/2015
תיאור השירות:
תיקון מנעול וידית של דלת פלדלת.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה! עשה מאמץ מיוחד והגיע מאוחר בערב, 20 דק' אחרי שהתקשרתי אליו כבר היה אצלי. בעל מקצוע נעים ואדיב, היה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד צ'רנובילסקי, הרצליה.
אשרור: 17/11/2015
משוב: 15/10/2015
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת פנימית רגילה.
חוות דעת:
היה ממש יופי! הוא בחור על הכיפאק. התקשרנו אליו בשבת, עם בעיה דחופה של דלת שננעלה ללא יכולת לפתוח אותה. זאב בירר איתנו בטלפון את הבעיה ונתן שתי הצעות מחיר לשתי אופציות של מנגנון חדש. לאחר מכן הגיע במהרה, עבד באופן מדוייק ומקצועי, בשקט, ועם חוש הומור. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אפרים, תל אביב.
משוב: 03/11/2015
תיאור השירות:
התקנת דלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. המחיר שלו היה מעולה והוא איש חביב ובעל מקצוע מרמתו ומעלה. ממליץ עליו בחום לכל אדם בכדור הארץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק פ. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2015
תיאור השירות:
החלפה של צילינדר בדלת עץ לאחר שהמפתח נשבר במנעול.
חוות דעת:
השירות היה מצויין, על סמך המילה שלי הוא הלך ותיקן אפילו שלא הייתי איתו שם. הוא תיקן את הבעיה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/04/2015
תיאור השירות:
שימון צירים, החלפת צילינדר וידית.
חוות דעת:
הוא נתן לי אחלה שירות, מענה טוב ולא התעלם. הוא אדם נעים הליכות ובכללי אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק