מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.71
מחיר 9.47
איכות 9.71
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי מ. פתח תקווה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול והתקנה של מחמם מים קיים.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי, הגון, דייקן ובנוסף גם נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודה אביצור, אשקלון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מחמם מים בגז.
חוות דעת:
תותח על! עשר בהכל! מצא פתרונות מידיים ועשה את העבודה בצורה טובה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראמה צור, קדרון.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
התקנת יונקרס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. הוא היה מאוד מקצועי וביצע את העבודה בצורה ממש טובה. הוא הגיע פעמיים ובפעם השנייה שהגיע הוא איחר קצת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רביב, הרצליה.
אשרור: 25/10/2018
משוב: 21/09/2018
תיאור השירות:
פירוק והתקנת תנור יונקרס.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. הוא בחור רציני ויסודי ועשה עבודה מדויקת מאוד. הייתי מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זלדה גלפרין, ראשון לציון.
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מחמם מים על גז.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס פרדין, אשדוד.
משוב: 04/07/2017
תיאור השירות:
התקנת מחמם מים על גז וחיבור לתשתית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נתן שירות מאוד טוב וגם המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קארו, תל אביב.
אשרור: 22/03/2017
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
התקין מחמם מים בגז של יונקרס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! היה זמין והתקשר להודיע שהוא מאחר. מבחינת העבודה הוא היה מאד יעיל, מקצועי ורציני מאד. השאיר אחריו נקי ומסודר אבל המחיר היה יקר משאר בעלי המקצוע הוא טוען שזה בגלל שהוא משווק את המכשיר של חברת יונקרס.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ע. ראשון לציון.
משוב: 16/12/2016
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז וחיבור מערכת חימום מים בגז.
חוות דעת:
קיבלתי שירות בומבה! הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה מקצועית. הוא לא ממהר ודוחק לסיים את העבודה. פשוט תותח! הוא נחמד, רוצה לעזור וחשוב לו שזה ייצא כמו שצריך. היה פשוט תענוג לראות איך בן אדם מגיע לתת שירות ורוצה שהלקוח יהיה מבסוט. ליאור בן אדם מקצוען אבל המקצועיות שלו מבחינתי זה החלק הפחות חשוב. זה שבן אדם מגיע בזמן וחושב איתך על פתרונות זה המקצועיות האמיתית. הוא נותן ללקוח את השקט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. כ. אשדוד.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
התקנת חימום מים בגז.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 24/07/2016
תיאור השירות:
התקנת מחמם מים יונקרס, והתקנת כיריים מגז.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, אדיב, שירותי ונחמד. מבחינת מחיר עשיתי סקר שוק והוא היה הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק