מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.71
מחיר 9.19
איכות 9.62
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעלי עמבר, ירושלים.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת עיקוף בצנרת בבניין.
חוות דעת:
הגיע בזמן, יחס מצוין, דיאלוג בגובה העניים, בן אדם חביב וקשוב, ניסה לפתוח את הסתימה בצנרת בעזרת ביובית, לא הצליח ועשה מעקף, מקצועי ולא השאיר אותנו באוויר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמעון שמעון, ירושלים.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ראשית בבניין.
חוות דעת:
דיברנו בראשון והגיע ברביעי כי זה היה היום היחיד שיכל, לא הייתי איתו בזמן העבודה אבל שלח לי תמונות, המחיר סביר לדעתי, יחס מצוין, אין לי יכולת לדעת אם העבודה מקצועית או לא אבל כרגע הכל עובד בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לאה א. ירושלים.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מרכזית בבניין בן חמש קומות.
חוות דעת:
דוד היה אדיב, יעיל, ראיתי שהוא יודע את העבודה וסך הכל היינו מאוד מרוצים. המחיר היה מאוד זול והוגן, הוא גבה חצי ממה שראינו אצל בעלי מקצוע אחרים. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל פרץ, ירושלים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בקו מים ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עמד בזמנים עשה את העבודה בצורה מקצועית מהירה ויעילה. אמר לנו את עלות העבודה מראש, הגיע עם כמה עובדים. הם עבדו קשה ויותר שעות ממה שחשבו שייקח ובכל אופן עמדו במחיר שנקבע מראש. הרגשתי שלכל אורך הדרך יש לי עסק עם אדם אמין וישר, והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ינאי, ירושלים.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבניין, הרמת רצפות וריצוף מחדש.
חוות דעת:
דוד בחור לעניין. היה זמין והודיע מראש על כל שינוי בזמנים. הייתה סתימה בצנרת של הבניין שגרמה לבעיות בתוך הדירה. בהתחלה הוא ניסה לפתוח את הסתימה בעזרת ספירלה אבל בגלל הצורה של הצנרת היא לא נכנסה. הוא איתר כניסה אחרת לצינור, שבר רצפות ופתח את הסתימה. הוא חזר כעבור שבוע לרצף מחדש. יכול להיות שיש בעלי מקצוע זולים יותר, אבל הם לא רציניים ומסודרים כמוהו. עכשיו הכל זורם יותר טוב ואין בעיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסי ב. ראשון לציון.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת הראשית של הבניין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הוזמן לאחר שדירתי שבקומה התחתונה בבניין בן 8 קומות הוצפה עקב סתימה בצנרת הביוב הראשית של הבניין. לאחר מאמץ רב והתעקשות של דוד, הסתימה נפתחה והבעיה נפתרה. אחלה שירות ואחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק גוזנר, תל אביב.
משוב: 24/01/2016
תיאור השירות:
תיקון צנרת בבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גדעון ט. ירושלים.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של הבניין כולל צילום לאיתור מקור הבעיה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן גרוסמן, ירושלים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
התקנת חיבורים עבור מדיח ותמי 4.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא היה זמין לנו בזמן שרצינו והיה מאוד תקשורתי נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מזון, ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
צילום קו ביוב.
חוות דעת:
בן אדם מאוד נחמד ומקצועי, הגיע, נתן חוות דעת ועשה עבודה כמו שצריך במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 460 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק