מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולדימיר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.76
איכות 9.86
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני הרשקוביץ, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף לגולף 2013 והחלפת רצועת טיימינג.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי! סבלני, מסביר כל דבר והרכב יצא כמו חדש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד אוזמו, אשדוד.
אשרור: 12/02/2019
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
טיפול 15000 והכנה לטסט ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב, הגון ומקצועי. עשה עבודה טובה ולקח מחירים הוגנים, מעכשיו הוא המוסכניק שלי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל שי, רמלה.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף ברכב פולקסווגן 2011.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נתן הצעת מחיר טובה, הסביר לי כל דבר מה הוא עושה, בדק את הרכב מכל הכיוונים. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בללי, אשדוד.
אשרור: 27/03/2017
משוב: 21/11/2016
תיאור השירות:
טיפול 10.000 לרכב פולסווגן.
חוות דעת:
היה מעולה, יצרתי איתו קשר לגבי העבודה שאלתי לגבי מחיר והוא לא רצה לומר בטלפון אבל אמר לי שזה יהיה חצי מחיר ממה שלוקחים בדרך כלל לרכב מהסוג שלי. כשהגעתי המחיר לא היה דומה למה שחשבתי אבל הוא בא לקראתי בסופו של דבר ונתן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי ד. אשדוד.
משוב: 28/12/2016
תיאור השירות:
טיפול 15.000 לרכב פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עמד במזנים והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיה קליין, אשדוד.
משוב: 25/12/2016
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ברכב פולקסווגן.
חוות דעת:
היינו מאוד מאוכזבים, יום לאחר שהיינו שם התקלה חזרה על עצמה ובעקבות כך המנוע התקלקל. הוא לא הסכים לקבל אותנו באותו יום אלא רק שבוע לאחר מכן. נאלצנו ללכת למוסך אחר ולהחליף את כל המנוע.
איכות
0
מחיר
10
זמנים
1
יחס
5
1
כללי
גירסאות
קיריל אבדרשיטוב, שדרות.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 11/09/2015
תיאור השירות:
בדיקה כללית לרכב מסוג פולקסווגן פאסאט.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, הייתי לפני אצל מוסכים שלא מצאו חן בעיני והוא היה אמין ואיכותי, חשבתי שאני צריך להחליף בלמים והוא אמר לי שאין צורך עכשיו. הוא היה ממש אחלה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ו, אשדוד.
משוב: 21/04/2016
תיאור השירות:
טיפול גדול לרכב מסוג פולקסווגן אשר כלל החלפת רצועת טיימינג.
חוות דעת:
במעט שהייתי איתו הוא היה מעולה, קיבלתי שירות טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביחי עמר, אשדוד.
משוב: 11/04/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג פולקסווגן גולף שנת 2007 כלל הוספת חלק במנוע.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, היה טוב. בעלי מקצוע נחמדים ואדיבים, התרשמתי שעשו עבודה טובה ושהמחיר שלקחו היה סביר לדעתי. הם ביצעו את העבודה תוך פחות משעה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא א, יבנה.
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף לרכב פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
הם עשו עבודה טובה והיו נחמדים מאד, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 386 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק