מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.65
מחיר 9.03
איכות 9.27
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שחר תרשיש, הרצליה.
משוב: 09/12/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתקרה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד אמין ומקצועי. הגיע פעם אחת לתקן נזילה קטנה אבל לאחר כמה זמן גיליתי ניזלה יותר מורכבת אז הוא חזר מהר לטפל בבעיה הזו. הוא היה תמיד זמין כשהיינו צריכים אותו ומבחינת התשלום היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי חצבני, ראשון לציון.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 02/12/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי א, חולון.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אמיר היה מעולה, הזמינות שלו גבוהה, הוא הגיע אלינו בשעה מאוחרת בלילה ועשה עבודה טובה. בחור חבל על הזמן, ענייני נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ח. בת ים.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקן לי פיצוץ בצינור שקשור למערכת הסולארית.
חוות דעת:
היה מצוין! אינסטלטור מקצועי ואמין, שירות מהיר. זו לא פעם ראשונה שאני קורא לבעל מקצוע הזה, בעבר נעזרתי בשירותיו ומאז אני רק איתו. וכמו בפעם שעברה נתן לי שירות מקצועי ומהיר. מספר 1 ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רייזלר, ראשון לציון.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מקסים! עשה עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף סוואר, תל אביב.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד מאוד, העבודה נעשתה כמו שצריך אבל לפי דעתי הוא לקח מחיר גבוה ביחס לתמורה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לירן הרנשטט, תל אביב.
משוב: 10/04/2018
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
בסדר גמור. ממש אחלה בא בשעה מאוחרת עשה מה שצריך לעשות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
כפיר ט. רמת גן.
אשרור: 14/12/2017
משוב: 14/02/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, ווידא איתי הגעה בזמן שנוח לי. בסופו של דבר לא הייתה תקלה שהצריכה עבודה, אבל אמיר היה שירותי ואדיב. הסביר היכן הבעיה ומה אני צריך לעשות בכדי לפתור אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי עמיר, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 30/05/2017
משוב: 19/02/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הכל 10. הגיע בזמן. היה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אחיהו יפה, רמת גן.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 25/01/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון אסלה.
חוות דעת:
הוא ייעץ לי בטלפון ועזר לי לפתור את זה בעצמי בלי שהוא יצטרך להגיע. הייתי צריך להרכיב משהו באסלה, הוא הסביר לי מה לעשות ונתן שירות מעולה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק