מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
8.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.78
זמנים 9.17
מחיר 8.35
איכות 8.87
דירוג כללי 8.58
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוחנן בלייכר, מודיעין.
אשרור: 02/05/2019
משוב: 15/03/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון וניקוי תנור נפט שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
הוא הגיע, בדק את התנור ואמר שצריך להחליף חלק שהיה נראה לי יקר מדי אז הוא ניקה את התנור וניסה לתקן אותו בדרכים אחרות. בסוף זה לא עבד והתנור עדיין לא עובד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל מאיו, מודיעין.
משוב: 21/03/2018
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מתנור נפט.
חוות דעת:
הוא הגיע לתקן נזילה בתנור נפט, היה אדיב ונחמד אבל לא הצליח לתקן את התקלה.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
6
כללי
גירסאות
שי שפירא, כפר האורנים.
משוב: 02/03/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במשאבה של הקמין.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור. עשה מאמצים להגיע מרחוק על מנת לבצע את העבודה ואכן עשה אותה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז ל. לפיד.
משוב: 27/12/2015
תיאור השירות:
ניקוי ווסת בקמין נפט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא היה אדיב והגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עוזי מייבום, ירושלים.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
ניקוי ארובה של תנור עצים.
חוות דעת:
הוא היה חביב ומקצועי. אמר את המחיר מראש והיה הוגן. עשה את העבודה כמו שצריך ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לארי ג'נסטיל, מבשרת ציון.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת חום ומנוע למערכת הסקה של כל הבית.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! נתנו יחס נהדר ועשו עבודה ממש טובה. אני מאוד מרוצה מהם. למרות הגשם היום והעובדה שאמרו שלא יכולים לבצע את העבודה בגשם, באו בכל זאת והתקינו את המנוע החדש וסוף סוף הבית מתחמם. לא ציפיתי למסירות זו. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ב. ירושלים.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, עשה רושם מעולה. כשהוא הגיע הוא ראה שהוא לא יכול לפתור את הבעיה כי הוא לא מכיר את המערכת של החברה הספציפית אבל נתן מידע רלוונטי על התקלה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דלפין שיאמי , ירושלים.
אשרור: 14/12/2018
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון משאבה בקמין.
חוות דעת:
הוא שלח אלינו את אבא שלו ולא היינו מרוצים מהעבודה שלו. אחרי זה התקשרנו אליו וביקשנו שהוא יבוא בעצמו ויחזיר את זה לצורה שזה שהיה קודם והוא לא הגיע. בסוף הוא הסכים להגיע בלי תשלום והחזיר את התנור לקדמותו ובזה הסיפור נגמר.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
8
יחס
6
7
כללי
גירסאות
משה בצלאל, מבשרת ציון.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
החלפה של מיכל התפשטות.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה במהירות ובמקצועיות. לדעתי לקח מחיר סביר .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בני שדה, ירושלים.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 17/01/2018
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק