מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.96
מחיר 9.89
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דקל אפרון, מענית.
אשרור: 03/04/2020
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
התקנת תשתית חשמל חדשה בחדר שכללה חציבות בקיר, תאורה, שקעים ועוד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מדהים! אני מרוצה מהעבודה שלו, אין דברים כאלה! הנראות טובה והוא עשה מעל מעבר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלישבע סמית, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון טיימר למים חמים.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא הגיע לפני הזמן שנקבע, עשה עבודה מדויקת ולא הגזים במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל וענת ובר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר ועובדות חשמל נוספות בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היה נחמד והוגן. היה משהו שלא הצליח לפתור והוא הגיע פעם נוספת ולבסוף סידר את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל לוין, משמרות.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקןו שקע והחלפת נורה.
חוות דעת:
שי בחור חמוד לאללה. מקצועי, אמין, סבבה עם התשלום והמחיר נוח לדעתי. באמת היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגלית חוכימה, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמלי.
חוות דעת:
בן אדם מדהים, מקצועי, עבד מאוד יפה, הוא נעים, בעל תודעת שירות גבוה מאוד ומעבר למצופה. הוא איש נחמד, עשה הכל בקלות ונעימות ממש לשביעות רצוני המלאה. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס אברבך, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בין מפסק חיצוני לבוילר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואנושי. זה היה לי דחוף ואיחרתי קצת, אז הוא חיכה לי חצי שעה בחוץ. הוא פשוט מעולה! לא נתקלתי בבחור כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ניה סיניי, קציר-חריש.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורת לד.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדיאל חדד, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
התקנת 14 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא נתן שירות אדיב ומקצועי. הוא בן אדם נעים הליכות וממש טוב. בהתחלה הוא נתן הצעת מחיר גבוהה ובסוף לקח מחיר נמוך יותר שלדעתי היה ממש טוב. אני ממליצה עליו בחום. יש לו תודעת שירות מאוד גבוהה והוא יודע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו חיים, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מתגים בלוח החשמל.
חוות דעת:
שי היה אדיב, עלות העבודה הייתה הוגנת, הוא פירט את מהות התקלה וסה"כ היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון וייט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
חיבור תשתית בזק בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! הוא לקח עלות מאוד סבירה והייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 503 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק