מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
8.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.82
זמנים 9.67
מחיר 8.70
איכות 8.45
דירוג כללי 8.55
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לאה בר אל, ירושלים.
אשרור: 03/05/2019
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתרון הצפה גדולה בבניין מגורים.
חוות דעת:
העבודה הייתה גדולה מאוד- הצפה בגג ובחנייה של בניין מגורים. הוא הגיע עם עוד חבר והם ניסו לפתור את התקלה במשך שלוש שעות. לבסוף ניגשו אליהם מועד הבית וביקשו שיפסיקו כי אין שינוי. הם דרשו סכום גבוה על העבודה אך מכיוון שלא נעשה שום שינוי הסכימו מהוועד לשלם להם עלות ביקור סמלית. לבסוף הם הלכו מבלי לפתור את התקלה, ייתכן שהעבודה עצמה הייתה גדולה מדי ליכולות שלהם.
איכות
5
מחיר
7
יחס
7
6
כללי
גירסאות
אפרת ארן, ירושלים.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בקיר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד. הבנו שהרטיבות מגיעה מהשכנים והם מטפלים בה אז לא היינו צריכים את שירותיו אבל אם נצטרך נעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן גל, מודיעין.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון משאבת ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמר, הוא הגיע בזמן והיה מקצועי. לדעתי המחיר יקר מידי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרית נחמיה ירדני, תעוז.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפה של קו מים מוביל לבית,התקנה של דוד שמש חדש וקולטים.
חוות דעת:
היה בסדר! אבי הגיע לבדוק ונתן הצעת מחיר מודולרית, היה חביב וסבלני והסביר לנו אודות האפשרויות השונות. ביום העבודה עצמו הגיעו פועלים לביצוע כך שהתיקון כולו הסתיים ביום אחד. הפועלים אף סידרו את התקלה שנוצרה בברזים בתוך הבית כתוצאה מהפסקת המים לצורך העבודה. אבי הגיע ביום למחרת לבדוק את העבודה. ללא תקלות מאז. היה קצת קושי בתיאום הזמנים אבל העבודה בוצעה לשביעות רצוננו. מחכים לקבלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עדי סלה, ירושלים.
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
התקנת צינור חדש בביוב.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא הגיע בזמן ועשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עומר פ. ירושלים.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 30/11/2015
תיאור השירות:
ניקוי שורשים משוחת ביוב ופתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
אבי הגיע לפני הזמן שהתחייב. בחור חיובי ונעים, משרה אמינות, המחיר לדעתי סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה א. ירושלים.
אשרור: 10/03/2016
משוב: 20/07/2015
תיאור השירות:
עבודות איטום בשירותים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, ממש מעולה. בחור נעים הליכות, ומכבד. הגיע פעמיים, עשה את העבודה יפה ובסבלנות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ש. ירושלים.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 04/08/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
סה"כ היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הגיע בזמן, עשה מה שצריך והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/10/2016
משוב: 04/11/2015
חוות דעת:
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק