מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.16
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.31
זמנים 9.37
מחיר 9.03
איכות 9.20
דירוג כללי 9.16
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הדי פוקס, כפר אוריה.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד של חברת כרומגן שכלל החלפת טרמוסטט וברז וויסות כניסת מים קרים.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מאוד לא מרוצים מהשירות שקיבלנו ממנו. הוא היה מאוד לא מקצועי, עזב את הבית בפעם הראשונה ואמר שחושב שהכל בסדר וכששאלנו למה יש נורה שדולקת אמר שזה בסדר ויסתדר אבל מסתבר שהוא שכח ללחוץ על כפתור כלשהו והיינו עם מים קרים יממה שלמה והתיקון לא היה מספיק טוב אז הוא חזר בפעם השנייה. כשהגיע אמר שהחליף חלק וטען שקנה אותו אבל לא הראה קבלה, כשביקשתי לראות אחת התחיל לצרוח עלי שאם אני לא רוצה לשלם הוא הולך ומיד הבנתי שהוא משקר לי. ניהלנו עוד דיון בצרחות שלו וביקשתי שיסביר לי מה הוא עשה כי אני לא מבינה גדולה בדודים ושיראה לי קבלות על מה שרכש והוא רק התעצבן. המחיר שהוא גבה היה לא סביר לדעתי ובכללי גם לא הבנו למה צריך לשלם פעמיים על ביקור והתירוץ שלו היה שלא הסברתי לו כמו שצריך בפעם הראשונה מה הבעיה, לא הבנתי מה הקשר בכלל. בקיצור היה מזעזע! שירות מזעזע, הוא גם התקשר לבעלי אחר כך כי כנראה הרגיש לא בנוח אבל גם עליו הוא התחיל לצעוק. היה מתחת לכל ביקורת, אני לא מצליחה להבין למה המליצו עליו באתר. בחיים לא קרה לי דבר כזה. .
איכות
0
מחיר
0
זמנים
7
יחס
3
0
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור בית שמש והסביבה

אברהם אלטרגוט, בית שמש.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט של דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד וסידר מה שצריך. ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ר., שורש.
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה הרבה פחות.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גלעד ט. מעלה החמישה.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מערבל מים.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב /, שורש.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, נחמד ויעיל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן פיין, בית שמש.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד שמש כולל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עשה את העבודה מאוד מהר והזמינות שלו הייתה גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרית נחמיה ירדני, תעוז.
משוב: 15/01/2019
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיל אילת, מסילת ציון.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנץ וברז בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. אני מרוצה מהעבודה לגמרי. אני אחזור אליו לעבודות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל טיקוצינסקי, בית שמש.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות של דוד שמש
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק, ממש טוב. אדם מקצועי, אדיב ונעים. בכל תחומים הוא היה ממש טוב ובנוסף נתן לי טיפים לשימור. הוא גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר ש. בית שמש.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 648 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק