מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שי
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.54
מחיר 9.21
איכות 9.55
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן הראל, חיפה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תושבת במנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
העובד של שי הגיע עשה את מה שצריך לעשות, היה בסדר ונחמד. הוא התווכח בצורה לא כל כך עניינית על העבודה הקודמת שעשו אצלי, למרות שלא דיברתי איתם בנוגע לזה או דרשתי פיצוי. חוץ מזה ההתנהלות הייתה בסדר.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
סגור
חוה גזית, חיפה.
אשרור: 14/11/2018
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
התקנת 3 חלונות אלומיניום, תיקון תריסי גלילה ותריסי שלבים והתקנת 3 רשתות. בדירה נוספת בוצעה עבודה שכללה הרכבת גלגלים לשתי דלתות הזזה גדולות, בין מרפסת וסלון ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש מקסים, עשה את העבודה לשביעות רצוני והכל באווירה טובה, מאוד נחמד ונעים, עם הרבה נכונות לעשות. מגיעה מילה טובה לעובד שלו, הוא נפצע ובא ישר לאחר שהוא חזר מהמחלה. הגיע בדיוק בזמן שאמר ואני חושבת שהמחיר בסדר, אני לא יודעת, לא מבינה בזה. היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה י. חיפה.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
החלפת 5 רשתות.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, הגיעו בזמן ועשו עבודה טובה. אבל המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן קרסני, חיפה.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של רשתות, תיקון תריס גלילה ושלבים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאוד מרוצה, אין לי שום טענות. הגיב והגיע מהר, עשה עבודה טובה. אפילו התקשר אחר כך לשמוע שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה א, חיפה.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
התקנת רשת לדלת כניסה.
חוות דעת:
הוא בן אדם טוב, הגיע בזמן ודייק. לא ראיתי בעל מקצוע כזה! הוא בחור ממש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי סגל, חיפה.
משוב: 25/07/2018
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה גלרט, חיפה.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס רגיל שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
בסדר גמור, היה מיידי, נחמד, מקצועי, עבד יפה ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לבנת, חיפה.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי כלל החלפה של רצועה.
חוות דעת:
הוא שלח אליי עובד שלו והוא היה פשוט מצוין. תקתק את העבודה והיה נחמד מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיה חן, חיפה.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
הוזמן לתיקון רווחים בין הרשתות והמסילות.
חוות דעת:
הזמנו את תריסי ליאל, דיברתי עם הבחור בטלפון, הוא אמר שיגיע ואז העוזר שלו הגיע ופתר את הבעיה באופן חלקי.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
7
יחס
7
8
כללי
גירסאות
מארק דוברוב, חיפה.
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון טכני של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. הוא הגיע, תיקן מצוין את מה שצריך, ובלי דיבורים מיותרים. הוא גם נתן מחיר טוב והכל עובד מצוין. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 500 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק