מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.68
מחיר 8.77
איכות 9.20
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 87 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רבקה פרטוק, ירושלים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יואב ממש אחלה. היה נחמד, הסביר לי מה הייתה הבעיה והגיע מהר. בגלל שהעבודה הייתה קטנה הוא גבה רק על הביקור, לגמרי ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי כהן, ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מקרר.
חוות דעת:
הוא ביקש שאצלם לו את החלק הפנימי של המקרר, לפי זה הוא אמר מה לעשות, עשיתי מה שאמר והבעיה חלפה. באותה מידה הוא היה יכול להגיע ולגבות תשלום על כלום אבל הוא לא עשה את זה, שירות מצוין כל הכבוד לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסי קורן, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע ביום שישי תוך 10 דק. הוא היה מדהים ונחמד. בעל מקצוע לבבי וטוב. הוא הסביר את התהליך ואת הבעיה והיה הוגן במיוחד. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ושוע קהן, ירושלים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר.
חוות דעת:
היה טוב! הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרלה פ. ירושלים.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס למקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר מאוד ופתר את הבעיה תוך זמן קצר. היה מאוד מקצועי והמחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ב. ירושלים.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בדלתות מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אכפתי, סבלני ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנייל גרינשפן, ירושלים.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
זיהוי תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יערה כהן, ירושלים.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא הגיע מהר והעבודה הייתה אחלה אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאת זאבי, ירושלים.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים. התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני חושבת שהתקלה בגז והוא אמר שזה לא מחייב. הוא הגיע בזמן בערב חג ואמר שיש חור בצינור מים והוא יכול לתקן וכמה זה יעלה אבל עדיף לנו לקנות מקרר חדש. הוא היה הוגן ואמר שגם אם הוא יתקן התקלה תחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה אברמוב, ירושלים.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של סמסונג.
חוות דעת:
הטכנאי זיהה תקלה בכרטיס האלקטרוני ולקח אותו לשיפוץ. לצערי, לא היה ניתן לתקן את הכרטיס והיה צורך בהחלפת הכרטיס בחדש. הוא החזיר לי את הכסף במלואו. הדבר מעיד על אמינותו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק