מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
8.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.13
זמנים 9.52
מחיר 7.93
איכות 9.01
דירוג כללי 8.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גידי א, קדימה-צורן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים, רדיאטור ופתיחת סתימה בצנרת ניקוז של מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסך הכל נחמד אבל אני לא הייתי מרוצה מהשירות או מהמחיר שהוא גבה. הוא איש מקצוע סביר, עדיין יש לי טפטופים מהמזגן ככה שהבעיה לא נפתרה. המחיר שהוא גבה היה גבוה לדעתי אבל יאמר לזכותו שהוא נקב בסכום מראש.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
סגור
עידו מוסרי, גאולים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
התקנת בידוד לצינור גז, תיקון נזילה ומילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור אבל לדעתי המחיר היה קצת יקר. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישי שמעון, ינוב.
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מחברת סאגה, 2 -1 כוח סוס, אשר הפסיק לקרר, התיקון כלל החלפת מדחס ועוד מספר חלקים ומילוי גז .
חוות דעת:
היה בסדר, אבל נראה לי שזה היה קצת יקר.. אבל אני לא יודע. הוא היה נחמד ואדיב, הגיע מה זה מדויק.. אפילו הקדים באיזה עשר דקות. הוא היה עקבי, התקשר לראות שהכל בסדר. באמת מקצועי, תוך שנייה הבין מה הבעיה ואמר מה צריך לעשות.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מיכאל עומר, כפר יונה.
משוב: 29/06/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשר על הכל. זו הייתה בעיה לא פשוטה והוא אבחן אותה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ק. קדימה-צורן.
אשרור: 15/03/2017
משוב: 12/01/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה גל, תל מונד.
אשרור: 15/09/2015
משוב: 22/06/2015
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממש אמליץ בחום!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורן י. תל מונד.
משוב: 15/07/2015
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז והחלפת קבל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ק. תל מונד.
משוב: 19/01/2015
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקה כללית במזגן רגיל מחברת אלקו.
חוות דעת:
יצאתי ממש מרוצה. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא היה נחמד ועמד בזמנים שקענו. הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ארמה, רעננה.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיע פעמיים לתיקונים, אני מאוד לא מרוצה מהעבודה, עדין יש בעיות, המחיר מופקע ברמות בלתי נתפסות לדעתי, העבודה לא טובה, היה אמור לעשות ניקוז נורמלי ויש נזילות, מרגיש שהוא תוקפן ללקוחות, מתנשא ומדבר בצורה לא יפה ואני ממש לא ממליץ עליו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
2
יחס
2
תגובת העסק:
ההתקנה בוצעה על צנרת בתוך הקיר שקימת ללא גישה לאחר מס חודשים נאמר שהמזגן נוזל הגענו ונימצא פילטרים סתומים לגמרי
1
כללי
גירסאות
דני ראי, רעננה.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של אלקטרה עם 2.5 כח סוס.
חוות דעת:
אלון עשה עבודה טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק