מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
8.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.19
זמנים 9.60
מחיר 7.97
איכות 9.10
דירוג כללי 8.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון י. שדי חמד.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר בכל צורה! קודם כל תיקן את הבעיה וגם היה ראש גדול ובדק שזה לא דברים אחרים. הוא והעובד שלו סידרו אחריהם את המקום, היה מקצועי. התנהל בנימוס, הגיע מהר והגיב לטלפונים והודעות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סבטלנה קוסוביץ', כפר סבא.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לרנר, הוד השרון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי 2 מזגנים עילים של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, המחיר קצת יקר לטעמי ומהפירוק וההרכבה חלק מהכנפיים לא יצאו ישרות.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דוד לוין, הוד השרון.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת פמלי בעל 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
דוד היה מעולה, התייחס כמו בן אדם, מחיר הוגן לדעתי, שירות טוב, אמר שהוא זמין בכל שעה אם יש בעיות, הביא תעודות אחריות, עשה עבודה טובה, נראה מקצועי, הסביר על המזגן והעבודה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישג הירש, רעננה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי פילטרים של מזגן.
חוות דעת:
אני דיברתי איתן בטלפון בלבד מעולם לא פגשתי אותו כיוון שהוא היה צריך לעשות עבודה בדירה שאני משכירה אך אני יכולה להגיד שהוא היה נשמע רציני, סבלני, מקצועי ואדיב. הוא הגיע לדירה של השוכרים שלי עשה את העבודה כמו שצריך ופתר להם את הבעיה ומאז אין תלונות. הוא דיווח מתי הוא הגיע, מה הוא עושה ומתי הוא מסיים. ממש בעל מקצוע כמו שצריך. אני מאוד מאוד מאוד מרוצה ממנו!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד גולדנברג, כפר סבא.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! הוא הגיע בזמן ועשה את עבודה תוך רבע שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון גוטמן, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת בעיית מאווררים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אשתי נכחה בזמן העבודה. הוא היה נחמד אבל לא הצליח לפתור את הבעיה וגבה עבור ביקור בלבד.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
רותי היימנס, כפר סבא.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן תדיראן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה אליקים, הוד השרון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אחד, ניקוי שני מזגנים נוספים וניסיון לתיקון מזגן אינוורטר.
חוות דעת:
הסברתי לו בטלפון מה הבעיה והוא נתן לי השערה של מה יכול להיות. הוא אמר שהוא יכול לנסות לתקן את המזגן אבל לא בטוח שיצליח, בסופו של דבר זה היה שיקול שלנו והחלטנו לא להשקיע בזה. הוא היה ממש אחלה והגיע בדיוק בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסתר גרטנר, כפר סבא.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. בא, בדק, עשה את עבודה כמו שצריך ומה שטוב זה שהוא בא מיד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק