מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
8.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.29
זמנים 9.66
מחיר 8.17
איכות 9.26
דירוג כללי 8.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ינון וטשר, הוד השרון.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלון עשה עבודה טובה ומהירה, זמין, הגיע מהר, המחיר קצת יקר לדעתי אבל כרגע הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר כהן, הוד השרון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי ומילוי זג והחלפת פילטר במזגן מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה , צלצלתי והוא בא למחרת מהרגע להרגע. היה מקצועי ואדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדו גור, רעננה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי 3 מזגנים רגילים.
חוות דעת:
אלון היה סך הכל די מקצועי. אבל לא היה לו הרבה סבלנות להסביר לי מה הוא עושה. בנוסף היה קצת אי הבנה לגבי המחיר, בתחילה אמר מחיר מסוים ואז בסוף לקח מחיר יותר גבוה, לא התווכחתי איתו לגבי זה אבל הרגשתי שהמחיר הסופי היה מידי יקר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
איילת שגב, כפר סבא.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 1 וחצי כח סוס ומזגן עילי 5 כח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
מאוד מרוצה, הוא מקצועי, פתר את הבעיה וגם התריע מראש על בעיה שלא ידענו שקיימת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי היימנס, כפר סבא.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן תדיראן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור פרץ, כפר סבא.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
אספקת ציוד ותיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלון היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, מקצועי, הגיע בזמן, נחמד, מעולה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוין, הוד השרון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת פמלי בעל 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
דוד היה מעולה, התייחס כמו בן אדם, מחיר הוגן לדעתי, שירות טוב, אמר שהוא זמין בכל שעה אם יש בעיות, הביא תעודות אחריות, עשה עבודה טובה, נראה מקצועי, הסביר על המזגן והעבודה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שטיין, הוד השרון.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת צינור ניקוז במזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
נתן שירות על הכיפאק. עשה עבודה טובה. לגבי מחיר- הוא לקח סכום מעט יקר ביחס לעבודה. הוא מאוד נחמד, הגיע בדיוק בזמן - מעכשיו לעכשיו.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כהן, כפר סבא.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
התאכזבתי מאלון. הוא הגיע לתקן מנוע במזגן של אלקטרה שהגישה אליו הייתה קצת בעייתית והוא ישר ויתר על העבודה אבל לא שכח לבקש תשלום על הביקור..לבסוף הייתי צריך להזמין טכנאי אחר שביצע את התיקון ללא בעיה.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
8
יחס
7
4
כללי
גירסאות
ריקי כהן, כפר סבא.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עם תרמוסטט תקול.
חוות דעת:
אלון נתן שירות מעולה, הוא עמד בזמנים והיה נחמד.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק