מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
8.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.13
זמנים 9.52
מחיר 7.91
איכות 9.00
דירוג כללי 8.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר ארמה, רעננה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיע פעמיים לתיקונים, אני מאוד לא מרוצה מהעבודה, עדין יש בעיות, המחיר מופקע ברמות בלתי נתפסות לדעתי, העבודה לא טובה, היה אמור לעשות ניקוז נורמלי ויש נזילות, מרגיש שהוא תוקפן ללקוחות, מתנשא ומדבר בצורה לא יפה ואני ממש לא ממליץ עליו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
2
יחס
2
תגובת העסק:
ההתקנה בוצעה על צנרת בתוך הקיר שקימת ללא גישה לאחר מס חודשים נאמר שהמזגן נוזל הגענו ונימצא פילטרים סתומים לגמרי
1
כללי
גירסאות
סגור
גיא פלד, הרצליה.
אשרור: 12/12/2017
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש עילי של אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עודד ק. קדימה-צורן.
אשרור: 15/03/2017
משוב: 12/01/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמיר נוף, רמת גן.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 08/09/2016
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת אל ג'י 2.5 כוח סוס, פירוק מזגן ישן של חברת אלקטרה והתקנת מזגן עילי של חברת אלקו 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. העבודה הייתה מאוד מקצועית ונקייה. הייתי מרוצה. המחיר היה טיפה גבוה לטעמי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי מחברת טורנדו ופתיחת חור בגבס להתקנת פילטרים במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה טוב והוא הגיע מהר מאוד אך המחיר היה גבוה לטעמי. אני לא בטוח שהנזילה תוקנה כי הוא היה צריך לחזור מספר פעמים בשביל זה. לא הייתי מזמין אותו שוב.
איכות
5
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סיון י. שדי חמד.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה פשוט נהדר בכל צורה! קודם כל תיקן את הבעיה וגם היה ראש גדול ובדק שזה לא דברים אחרים. הוא והעובד שלו סידרו אחריהם את המקום, היה מקצועי. התנהל בנימוס, הגיע מהר והגיב לטלפונים והודעות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבטלנה קוסוביץ', כפר סבא.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לרנר, הוד השרון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי 2 מזגנים עילים של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, המחיר קצת יקר לטעמי ומהפירוק וההרכבה חלק מהכנפיים לא יצאו ישרות.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דוד לוין, הוד השרון.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת פמלי בעל 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
דוד היה מעולה, התייחס כמו בן אדם, מחיר הוגן לדעתי, שירות טוב, אמר שהוא זמין בכל שעה אם יש בעיות, הביא תעודות אחריות, עשה עבודה טובה, נראה מקצועי, הסביר על המזגן והעבודה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישג הירש, רעננה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי פילטרים של מזגן.
חוות דעת:
אני דיברתי איתן בטלפון בלבד מעולם לא פגשתי אותו כיוון שהוא היה צריך לעשות עבודה בדירה שאני משכירה אך אני יכולה להגיד שהוא היה נשמע רציני, סבלני, מקצועי ואדיב. הוא הגיע לדירה של השוכרים שלי עשה את העבודה כמו שצריך ופתר להם את הבעיה ומאז אין תלונות. הוא דיווח מתי הוא הגיע, מה הוא עושה ומתי הוא מסיים. ממש בעל מקצוע כמו שצריך. אני מאוד מאוד מאוד מרוצה ממנו!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 214 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק