מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.90
מחיר 9.80
איכות 9.93
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מקסים פריאמפולסקי, רחובות.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל בלובי של הבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע במהירות ותיקן את הבעיה. נתן המלצות להמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלום מזרחי, נס ציונה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
לא הייתי מולו בזמן העבודה אבל הבנתי שהוא היה מעולה ועשה עבודה טובה אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב קרן, רחובות.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה קצר שהשבית חצי בית. הגיע תוך פחות משעה, טיפל בבעיה, וידא שהכל בארון חשמל תקין ולקח מחיר סביר עבור החלק שהוחלף. השירות סה"כ היה מצוין וגם הזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון רהב, רחובות.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא בא מהר, תיקן פיקס והלך. הוא גם נתן מחיר סביר. הוא היה עשר וענה על כל הציפיות שלי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מולד, רחובות.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק בלוח חשמל ומפסק בדוד חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצוין, טיפול מעולה ומהיר והוא מאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים חייט, נס ציונה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל וקו תקשורת.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הוא הגיע בזמן, היה קשוב לכל הבקשות שלי ולדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה ב. נס ציונה.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
איתור מקור קצר ותיקון לוח חשמל ומפסק פחת.
חוות דעת:
הסיפור התחיל מתאורת גינה שגרמה לקצר, התברר שהיתה גם בעייה בלוח הראשי ובמפסק הפחת וממנו עוד כמה בעיות נוספות. הרצל היה מאד סבלני. עבד יחד עם בנו ושניהם היו אדיבים, הגיעו בזמן, הביאו את המוצרים להחלפה חזרו שוב כשהייתה תקלה לא מובנת במערכת ולמעשה לא עזבו אותנו כל זמן שלא סיימו לתקן את כל מה שדרש תיקון וזאת ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה מ, רחובות.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד ובדיקת לוח חשמל שכללה תיקונים קטנים.
חוות דעת:
היה מצוין ואני מרוצה מהשירות. המחיר היה נראה לי יקר אבל לא עשיתי השוואת מחירים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירן חן, רחובות.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל בארון חשמל ותיקון נקודת חשמל בבית.
חוות דעת:
היה מצוין. איש מקצועי מאד, היה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר פוקס, נס ציונה.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בידוד לקוי בארון חשמל.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הרצל הגיע בזמן, בדק את מקור הבעיה בצורה מקצועית ופתר את הבעיה בצורה מצוינת. ממש 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 293 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק