הוא היה מעולה! הוא הגיע עם הבן שלו, היה מאוד מקצועי והרגיש לי אמין. המחיר היה מעט יקר לדעתי אבל הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שי קוגל, רחובות.
משוב: 23/05/2022
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה וגוף תאורה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות דים, רחובות.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ובדיקה של מאווררי תקרה.
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל! הגיע ביום שישי במיוחד. היה מאוד נחמד וגם מקצועי. לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושי דרומי, רחובות.
אשרור: 03/09/2020
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הרצל עשה עבודה יסודית ומקצועית, שירות חם ולבבי, הגיע בזמן, תוך כדי העבודה סייע בהרכבת בתי מנורה נוספים וזאת ללא עלות. אין ספק שאשתמש בשירותיו שוב בעתיד. הצעת מחיר הוגנת ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא טרייבל, נס ציונה.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
בעל מקצוע סימפתי, מקצועי, עשה את העבודה בצורה מצוינת מכיוון שהמיקום היה בעייתי וההתקנה התרחשה בחדר מדד וצריך לדעת איך להתקין נכון, עשה את זה במקצועיות ובצורה ויפה מאוד, הגיע בזמן, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביתר א. רחובות.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה והתקנת קו כוח למזגן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והגיע בדיוק בזמן. שלח וואצאפ תזכורת והיה מאוד מקצועי. הפינישים לא היו מושלמים אבל סך הכל העבודה יפה מאוד. בחור מאוד חביב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם פ. מזכרת בתיה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
מקצועי ונעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית קוך, רחובות.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
חיווט וחיבור של מאווררים.
חוות דעת:
היה סבבה, הגיע בזמן, אדיב. מחיר ממוצע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.