היה מצוין!
הגיע עם הבן שלו ויחד עשו עבודה מהירה, איכותית וטובה!
הרצל הסביר באדיבות כל דבר שהיינו צריכים לדעת וגם סייע לנו לחסוך כסף בהמלצות שלו.
כן ירבו!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי קוגל, רחובות.
משוב: 23/05/2022
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה וגוף תאורה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין ז. יבנה.
משוב: 04/05/2022
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה, תוספת נקודות חשמל ותקשורת.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בדיוק בזמן ולקח מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון קסלר, רחובות.
משוב: 15/11/2020
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
gil Motiei, רחובות.
משוב: 04/11/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה והתקנת שעון שבת בלוח חשמל.
חוות דעת:
מעולה! הוא ענה לטלפונים, הגיע מהר מאוד, נתן הסברים טובים ואני מאוד מרוצה ממנו. 10 מתוך 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו אברמזון, רחובות.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה בדירה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה, יחס מקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה יפה, התקין מהר וכמו שצריך את הגופי תאורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמירה רום, יבנה.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה, תיקון והתקנה של נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה כהן, רחובות.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.