איתור תקלה בלוח חשמל, החלפת מפסק בלוח חשמל, סידור חוטי חשמל חשמל בתעלות, התקנת שקע- מפסק.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לינוי איפרגן, אשדוד.
אשרור: 06/06/2023
משוב: 05/07/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר במעגל שקעים ומבעגל מאור, החלפת שקע מוגן מים לתנור, סידור מעגלים למאור במטבח ובמחסן כולל התקנת תעלה וכבל והחלפת מפסק תאורה בשירותים.
חוות דעת:
אין לי מילים. מעולם לא נתקלתי בבעל מקצוע כמו הרצל. אני עובדת במרכז של מתמודדדי נפש שלא נתנו לו כל כך לעבוד בקלות והוא לא התעצבן לרגע אלא העניק להם את תשומת הלב שהם זקוקים לה, היה סבלני ואדיב מאוד. הוא לא התרגש מכך שהפריעו לו ולא התלונן. הוא הגיע מאוד מהר ואפילו לפני הזמן שקבענו ופתר לי תקלות בחשמל שהרבה אנשי מקצוע לפניו לא הצליחו לתקן ובמחיר הוגן מאוד לדעתי. הוא פשוט אדם מקסים ונעים ואני מאוד התרגשתי מהשירות שלו. אני אמשיך להזמין אותו בכל פעם שאצטרך וכבר המלצתי עליו לעוד אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות דיין, כפר אביב.
משוב: 12/05/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל, התקנת שקעים ונורות.
חוות דעת:
הרצל היה מאד שירותי ומקצועי, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות. עברנו על הכל ביחד. אני מרוצה מאד מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק ונונו, אשדוד.
אשרור: 21/11/2020
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
התקנת שני שקעים למזגנים ותיקון שעון שבת בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב נחמני, אשדוד.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי בבית פרטי.
חוות דעת:
הרצל היה בסדר גמור, התקין שקע תלת פאזי, הייתה תקלה, חזר אחרי יום מצא ופתרו אותה, מקצועי והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם גרינמן, אשדוד.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה, התקנה של 2 גופי תאורה והחלפה של 4 שקעים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה במקצועיות ושמר על הניקיון. לדעתי המחיר סביר.
היה פשוט תענוג ! איש מקצוע מעולה,חרוץ מקצועי, הוגן ואדיב מאוד. הגיע בזמן בדיוק כמו שקבענו ביצע את העבודה בצורה מדוייקת ואיכותית, היה סבלני מאוד,נתן יחס מצויין ולקח מחיר הוגן, ואפילו נתן לי ייעוץ והכוונה על דברים עתידיים שארצה לבצע. אני ממליץ עליו בחום, כיף שיש אנשים כאלה שנותנים שירות ברמה כזאת ! !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צח אסייג, אשדוד.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
התקנה של שלישיית שקעים בנקודה אחת.
חוות דעת:
הכל עשר! הוא היה מדהים, הגיע בזמן, המחיר היה הכי טוב שמצאתי ואני שמח שלקחתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי שריג, רחובות.
משוב: 03/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שקעים, תיקון קצר בדוד, תליית גוף תאורה והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.